stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۳ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 4 October , 2024
  • کد خبر : 157942
  • 27 مرداد 1399 - 13:54
3
سرمربی تیم والیبال سپاهان:

مسئولان صدا و سیما همکاری خود را دریغ نکنند

مسئولان صدا و سیما همکاری خود را دریغ نکنند
قلم/اصفهان_ سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: خواهشی که از مسئولان صدا و سیما دارم، با توجه به علاقه‌مندی که مدیران باشگاه در این رابطه اعلام کردند آن‌ها نیز همکاری لازم را دریغ نکنند.
قلم | qalamna.ir :

محمدی راد، درباره روند برگزاری فصل جدید لیگ برتر والیبال، اظهارکرد: مسابقات در یک گروه و به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و بعد از پایان دور رفت و برگشت مانند سال‌های گذشته به صورت پلی آف خواهد بود و ۱۹ شهریورماه به عنوان تاریخ آغاز مسابقات لیگ برتر مشخص شده است.

وی افزود: رده بندی و چیدمان تیم‌ها در جدول مسابقات براساس شاخص‌های رده‌بندی سال گذشته و نحوه یارگیری تیم‌ها در سال جدید انجام شد که ۱۴ تیم در یک جدول قرار گرفتند.

وی افزود: تیم هورسان رامسر و شهرداری قزوین با توجه به عملکرد خوب سال گذشته خود در لیگ دسته یک، امسال به لیگ برتر اضافه شدند.

سرمربی تیم والیبال سپاهان در خصوص علاقه‌مندی هواداران، خاطرنشان کرد: در شرایط حال حاضر تماشاگران علاقه مند به ورزش باید از تماشای مسابقات در منزل لذت ببرند و امیدوارم این اتفاق برای والیبال هم مانند فوتبال رخ دهد و حداقل تماشاگران هر استان بتوانند مسابقات تیم شهرشان را مشاهده کنند. باشگاه سپاهان به دنبال ایجاد تفاهم نامه با صدا و سیما است و خواهشی که از مسئولان صدا و سیما دارم، با توجه به علاقه‌مندی که مدیران باشگاه در این رابطه اعلام کردند آن‌ها نیز همکاری لازم را دریغ نکنند.

وی درباره وضعیت تیم سپاهان و تمرینات تیمش، گفت: شش هفته خوب در تمرینات داشتیم. در شروع برای پیشگیری از ویروس کرونا در شهر صفاییه مبارکه کمپی مختص تیم ما تشکیل داده شد و بازیکنان در اردو قرار گرفتند. بعد از برطرف شدن مشکلات سالن ۲۵ آبان دو هفته اخیر نیز تمرینات را در آنجا ادامه دادیم. سال خاصی بود و شرایط نسبت به سال‌های گذشته فرق داشت. ما نیز سعی کردیم شیوه آماده‌سازی را با توجه به بی تمرینی بازیکنان در شرایط کرونا تغییر دهیم و آن‌ها را به حد نسبی از آمادگی برسانیم که مبادا با آسیب دیدگی روبرو شوند.

محمدی راد تصریح کرد: پس از توافق با دوستان و همکارانمان در تیم‌های دیگر برنامه ریزی چند بازی تدارکاتی را در هفته‌های آینده کرده‌ایم. تغییراتی نیز در کادر تیم داده‌ایم و علی بهرامی نیا و جعفرزاده به کادر فنی و مهرداد سعادت‌مهر نیز به عنوان پزشک تیم اضافه شدند.

سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: با توجه به شرایط کرونا و حفظ سلامتی افراد، احتمالاً امسال از وجود تماشاگران در سالن مسابقات محروم خواهیم بود. امیدوارم که بازی‌ها از شبکه استانی اصفهان پخش شود و بتوانیم حرکت مثبتی برای تماشاگران انجام دهیم.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.