stat counter
تاریخ : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳ Saturday, 5 October , 2024
  • کد خبر : 158100
  • 27 مرداد 1399 - 23:27
6
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری عنوان کرد:

همدان، استان برتر کشور در زمینه جذب اعتبارات اشتغال روستایی

همدان، استان برتر کشور در زمینه جذب اعتبارات اشتغال روستایی
قلم/ همدان- معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با تاکید بر این که استان همدان از استان های برتر کشور در جذب اعتبارات اشتغال روستایی است، گفت: استان همدان در این زمینه، ۳۰ درصد بیشتر از سهمیه جذب تسهیلات داشته است. 
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، محمد امید،  در سفر به استان همدان و بعد از بازدید از کارگاه های تولیدی شهرستان ملایر در جلسه ای در محل فرمانداری شهرستان ملایر بیان کرد: دیدن کارگاه های فعال تولیدی از سفال و سرامیک تا پوشاک در این منطقه امیدآفرین بود و این اندازه توجه به رونق تولید باعث افتخار است.

وی با تاکید بر این که استان همدان از استان های برتر کشور در جذب اعتبارات اشتغال روستایی است، گفت: استان همدان در این زمینه، ۳۰ درصد بیشتر از سهمیه جذب تسهیلات داشته است. 
امید با بیان این که با پیگیری خوب استاندار همدان در حوزه اقتصادی اقدامات خوبی در استان همدان رقم خورد، ادامه داد: پروژه های اجرا شده در حوزه اشتغالزایی در استان همدان قابل تقدیر است.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: با احداث ناحیه صنعتی پوشاک ازندریان، توسعه شهرک صنعتی مبلمان ملایر و شهرک نمایشگاهی مبل و منبت موافقت می کنیم و با همکاری نهادهای مرتبط برای ایجاد زیرساخت ها و تسهیلات کمک می کنیم و اگر در نقاط دیگر استان همدان نیاز به ناحیه دیگری باشد، زیرساخت داده می شود.
این مسئول یادآور شد: به واسطه توجه ویژه دولت به زیرساخت های روستایی و توسعه اشتغال پایدار، شاهد افزایش جمعیت روستایی و مهاجرت معکس به روستاها هستیم و امسال ۲۲ هزار میلیارد تومان از منابع بانکها ویژه اشتغال روستایی در نظر گرفته شد.
وی در پایان از پیگیری های حجت الاسلام آزادیخواه، نماینده ملایر در زمینه جذب منابع تقدیر و تشکر کرد.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.