stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
  • کد خبر : 159419
  • 01 شهریور 1399 - 8:00
3

افتتاح ۷۷ طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان آوج

افتتاح ۷۷ طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان آوج
قزوین – قلم– فرماندار آوج گفت: در هفته دولت امسال ۷۷ طرح عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و خدماتی در شهرستان آوج با ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری می‌رسد.
قلم | qalamna.ir :

قلم، نصرت الله علیرضایی روز شنبه با اعلام این خبر افزود: شهرستان آوج در هفته دولت، میزبان استاندار قزوین است و با حضور ایشان و جمعی از مسوولان استان و شهرستان بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال پروژه افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار شهرستان آوج گفت: علیرغم تحریم‌ها و فشارهای خارجی، پایین آمدن قیمت و میزان فروش نفت و به تبع آن کاهش اعتبارات عمرانی، اتفاقات و اقدامات خوبی در شهرستان صورت گرفته است.

وی با اشاره به تقارن هفته دولت امسال با دهه محرم، اظهار داشت:حفظ جان مومنان و توجه به سلامت آنها در راس آموزه‌های دینی قرار دارد بنابراین مراسم افتتاح پروژه‌ها با حداقل حضور مسئولان و مردم برگزار خواهد شد.

علیرضایی با اشاره به ظرفیت‌های آوج، افزود: این شهرستان از مدیرانی جوان، پویا، همراه و پیگیر برخوردار است که با تکیه بر شعار “توسعه شهرستان و خدمت رسانی صادقانه به مردم”فعالیت می‌کنند و امیدواریم بتوانیم با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گام‌های بلندی برداریم.

شهرستان آوج در ۱۲۰ کیلومتری قزوین قرار دارد.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.