stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 160005
  • 02 شهریور 1399 - 12:12
3
در اولین روز هفته دولت؛

مدیران استان همدان با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کردند

مدیران استان همدان با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کردند
قلم/ همدان- استاندار همدان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در اولین روز هفته دولت با حضور در گلزار شهدا، با آرمان‌های شهدای انقلاب، دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم تجدید بیعت کردند.
قلم | qalamna.ir :
 

خبرنگار قلم، سیدسعید شاهرخی صبح یکشنبه به اتفاق جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان همدان و در اولین روز هفته دولت با حضور در گلزار شهدا، با آرمان‌های شهدای انقلاب، دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم تجدید بیعت کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی پیمانی دوباره بستند.

استاندار همدان در این مراسم ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ۸ سال دفاع مقدس، گفت: دولت همواره خود را مدیون خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و پایبند آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی می‌داند.

سیدسعید شاهرخی عنوان کرد:با وجود تحریم‌های ظالمانه که به نوعی جنگ اقتصادی استکبار جهانی با مردم ایران محسوب می‌شود، دولت در سال‌های گذشته طرح‌های عمرانی و زیر ساختی را به پایان رساند.

شاهرخی در ادامه ضمن رونمایی از یادبود سرداران شهید استان همدان و تشکر و قدردانی از شهردار و مجموعه شهرداری به خاطر تهیه این المان، گفت: با توجه به اینکه سالن همایش‌های استانداری، به نام شهدای همدان نام‌گذاری شده، ضرورت دارد این نماد در سالن شهدای استانداری همدان نیز نصب شود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.