stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 160016
  • 02 شهریور 1399 - 12:22
3

۸۴ طرح عمرانی و اقتصادی گرمسار هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

۸۴ طرح عمرانی و اقتصادی گرمسار هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود
قلم/ سمنان- سرپرست فرمانداری گرمسار گفت: ۸۴ طرح عمرانی و اقتصادی این شهرستان با سرمایه‌گذاری بیش از یک‌هزار و ۷۷ میلیارد ریالی در هفته دولت امسال افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

سعید متقی روز یکشنبه همزمان با آغاز هفته دولت با اشاره به افتتاح ۶۹ طرح با اعتبار بیش از ۸۳۶ میلیارد ریال در شهرستان گرمسار به رسانه‌ها اظهارداشت: ۶۰ طرح از مجموع طرح‌های آماده افتتاح در این شهرستان به مناسبت هفته دولت مربوط به طرح‌های عمرانی است.

 وی بیان کرد: ساخت ۶۰ طرح عمرانی به وسیله ۱۴ دستگاه اجرایی شهرستان گرمسار انجام شد که بیشترین تعداد طرح‌های‌ افتتاحی عمرانی مربوط به  دهیاری‌ها با ۲۳ و سپس توزیع نیروی برق با هفت طرح است.

متقی ابراز داشت: طرح‌های آماده افتتاح گرمسار در هفته دولت امسال در حوزه‌های آب، آب و فاضلاب، کشاورزی، آبخیزداری، برق، شهرداری‌ها، روستایی و ورزشی است. 

وی خاطر نشان کرد: افتتاح ۹ طرح اقتصادی در شهرستان گرمسار به مناسبت هفته دولت توسط ۲ دستگاه اجرایی شامل صنعت و معدن با پنج طرح و جهادکشاورزی با چهار طرح، زمینه اشتغال ۲۱۴ نفر را فراهم کرد.

سرپرست فرمانداری گرمسار تصریح کرد: از مجموع ۶۹ طرح عمرانی و اقتصادی آماده بهره‌برداری در این شهرستان، ۴۹ طرح در گرمسار و بخش مرکزی و ۲۰ طرح در شهر ایوانکی و بخش ایوانکی است.

وی یادآور شد: اعتبار طرح‌های افتتاحی در شهرستان گرمسار به مناسبت هفته دولت نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد افزایش داشت.

متقی با بیان اینکه از مجموع ۶۹ طرح آماده بهره‌برداری شهرستان گرمسار ۳۷ طرح در حوزه روستایی است، افزود: آبخیزداری، بیابان‌زدایی، سیستم‌های نوین آبیاری و گلخانه طرح‌های شاخص آماده افتتاح در این بخش است.

به گفته وی، عملیات اجرایی ۱۵ طرح با اعتبار ۲۴۱ میلیارد و ۱۹۵ میلیون ریال به مناسبت هفته دولت در شهرستان گرمسار آغاز می‌شود.

سرپرست فرمانداری گرمسار گفت: عملیات اجرایی ۱۳ طرح در گرمسار و ۲ طرح در ایوانکی آغاز می‌شود که پنج طرح مربوط به بخش روستایی این شهرستان است.

دوم تا هشتم شهریور ماه در تقویم نظام جمهوری اسلامی ایران هفته دولت نامگذاری شده است.

یک‌هزار و ۵۹۹ میلیارد تومان طرح‌ در حوزه‌ها و شهرستان‌های مختلف استان سمنان هفته دولت امسال بهره‌برداری، سرمایه‌گذاری و کلنگ‌زنی می شود.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.