stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 160056
  • 02 شهریور 1399 - 13:29
4
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سنندج خبر داد:

افتتاح ۳۳ طرح کشاورزی در سنندج همزمان با هفته دولت

افتتاح ۳۳ طرح کشاورزی در سنندج همزمان با هفته دولت
قلم/ کردستان- مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سنندج از افتتاح ۳۳ طرح کشاورزی در شهرستان سنندج در هفته دولت خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، دادور سهرابی در جمع خبرنگاران از افتتاح ۳۳ طرح کشاورزی در شهرستان سنندج در هفته دولت خبر داد و گفت: تعداد ۲۱ طرح در عرصه های مختلف امور دام شامل احداث جایگاه های دام و خرید نژادهای مختلف دامی به میزان ۱۵۰۰ راس از جمله طرح های امور دام جهت افزایش اشتغال علاقمندان به این مهم است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سنندج در ادامه افزود: اجرای آبیاری تحت فشار به جهت جلوگیری از مصرف بی رویه آب در عرصه کشاورزی از جمله طرحهای مهم است که در سطح بالغ بر ۱۵ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان سنندج در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.
سهرابی با اشاره به طرح صنایع تبدیلی نیز گفت: افتتاح سردخانه بالای صفر درجه با ظرفیت ۳۰۰۰ تن یکی از طرح های صنعتی ای است که در این هفته به بهره برداری می رسد.
این مقام مسئول با اشاره به طرح توسعه باغات نیز عنوان کرد: احداث ایستگاه پمپاژ و احداث باغ به میزان ۶۰ هکتار از طرح های مهم عرصه باغات است که افزایش هرچه بیشتر محصولات باغی را در پی دارد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سنندج در پایان میزان اعتبارات این طرح را بالغ بر ۲۲۶٫۵۳ میلیارد ریال اعلام نمود و گفت: از این میزان ۹۳٫۸۴ میلیارد ریال آن از محل اعتبارات دولتی، ۶۹٫۳۵ میلیارد ریال آن تسهیلات بانکی و ۱۰۳٫۳ میلیارد ریال آن اعتبارات شخصی متقاضیان است.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.