stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
  • کد خبر : 160806
  • 04 شهریور 1399 - 14:29
2
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان:

درگیری، اولویت اول تماس با ۱۱۰ است

درگیری، اولویت اول تماس با ۱۱۰ است
قلم/اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون بیش از ۴۵ هزار تماس از طرف شهروندان کاشان با شماره ۱۱۰ گرفته شده است، تصریح کرد: نزاع و درگیری اولویت اول این تماس‌ها بوده است.
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ حسین بساطی پیش از ظهر سه شنبه در دیدار با آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان اظهار داشت: امنیت و آسایش شهروندان خط قرمز نیروی انتظامی است و با هر فرد و یا گروهی که تلاش کند این آسایش و امنیت را مختل کند به شدت برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه با تلاش‌های انجام شده توسط همکاران نیروی انتظامی، کاشان یک شهر امن است، ابراز داشت: کاشان دارای چهار بخش انتظامی است که شبانه روز در حال خدمت به شهروندان کاشانی هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون بیش از ۴۵ هزار تماس از طرف شهروندان کاشان با شماره ۱۱۰ گرفته شده است، تصریح کرد: نزاع و درگیری اولویت اول این تماس‌ها بوده است.

وی با اشاره به اینکه هزینه جرم در شهرستان کاشان افزایش پیدا کرده است، بیان داشت: این مهم و همچنین تلاش‌های انجام شده باعث شده است که شاهد کاهش وقوع جرم باشیم.

سرهنگ بساطی یکی از حوزه‌های مهم فعالیت نیروی انتظامی کاشان را در بخش امر به معروف و نهی از منکر دانست و یادآور شد: در این حوزه با هماهنگی دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه همکاری و پشتیبانی لازم را انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه کاشان در یکی از محورهای اصلی حمل و نقل مواد مخدر کشور قرار گرفته است، افزود: با تلاش‌های شبانه روزی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کاشان نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته شاهد افزایش هفت درصدی کشفیات مواد مخدر در شهرستان کاشان بوده‌ایم.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.