stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
  • کد خبر : 161522
  • 06 شهریور 1399 - 12:21
2

مسابقه نگارش جوانان اهل هلال پیرامون عاشورا در قزوین برگزار می‌شود

مسابقه نگارش جوانان اهل هلال پیرامون عاشورا در قزوین برگزار می‌شود
قزوین - قلم- معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین از برگزاری مسابقه نگارش جوانان بشردوست اهل هلال پیرامون صحنه‌هایی از عاشورا در قزوین خبر داد. 
قلم | qalamna.ir :

قلم، نادر میرزایی روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: این مسابقه پیرامون صحنه‌هایی از عاشورا است که نشان از انسانیت و اخلاق دارد.

این مسوول اظهار داشت: همزمان با ماه محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان، معاونت جوانان این جمعیت، اقدام به برگزاری مسابقه نگارش با عنوان انسانیت در عاشورا کرده است. 

وی افزود: در این سوگواره ادبی که با هدف زنده ‌نگاه‌ داشتن یکی از ناب ترین و الهام بخش ترین مفاهیم عاشورا یعنی انسانیت برگزار می‌شود، تلاش خواهد شد، صحنه‌هایی از عاشورا که پیام آور اخلاق، عدالت طلبی و انسانیت است توسط جوانان بشردوست اهل هلال به نگارش در آید.

میرزایی با بیان اینکه به پنج نوشته برگزیده، لوح و هدیه دبیرخانه مسابقه اهدا خواهد شد، افزود: منابع برداشت موضوع می‌تواند از کتب، مقالات، فیلم، سریال و سخنرانی‌های معتبر در پنج سطر کاغذ آچهار باشد.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین اشاره کرد: جوانان بشردوست اهل هلال می‌توانند تا اربعین حسینی برابر با ۱۷ مهر ماه ۱۳۹۹ آثار خود را به امور جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان محل زندگی خود تحویل نمایند.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.