stat counter
تاریخ : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 11 May , 2024
  • کد خبر : 161557
  • 06 شهریور 1399 - 14:27
0

افتتاح ۵ طرح عمرانی و تولیدی در شیراز

افتتاح ۵ طرح عمرانی و تولیدی در شیراز
همزمان با پنجمین روز از هفته دولت ٥ طرح عمرانی و تولیدی در شیراز به بهره برداری رسید.
قلم | qalamna.ir :
استاندار فارس در مراسم افتتاح این طرح‌ها گفت: سامانه جامع آزمایشگاهی با عنوان سامانه مدیریت درخواست‌ها در مرکز آزمایشگاه فنی و مکانیک آب و خاک به منظور ارائه بهتر و با کیفیت‌تر خدمات آزمایشگاهی آب و خاک بهره برداری شد.
عنایت الله رحیمی با بیان اینکه این سامانه یک سامانه ملی است و در شهرستان‌های فارس نیز راه اندازی شده است، افزود: افزایش بهره وری، دسترسی در هر زمان و مکان، خدمات دهی سریع، مدیریت کیفیت و استاندارد سازی از ویژگی‌های این طرح است.
وی ادامه داد: مرحله اول مرمت و بهسازی بزرگراه خلیج فارس نیز به بهره برداری رسید.
استاندار فارس با بیان اینکه این طرح با روسازی بتنی به روش بتن غلطکی اجرا شده است، گفت: برای این طرح در فاز اول که در دو کیلومتر مسیر اصلی و دو و نیم کیلومتر مسیر کند رو انجام شده، ١۵ میلیارد تومان هزینه شده است.
رحیمی با اشاره به افتتاح سومین طرح که طرح ایستگاه مترو وکیل الرعایا بود، گفت: این طرح نیز یکی از زیباترین ایستگاه‌ها برگرفته از معماری دوران زندیه است و برای آن ١۵٠ میلیارد تومان هزینه شده و به عنوان آخرین ایستگاه خط یک مترو است.
استاندار فارس به افتتاح دو واحد تولیدی و بسته بندی در شهرک صنعتی شیراز نیز اشاره کرد وگفت: طرح توسعه کارخانه تولید آمپلی فایر و سیستم‌های صوتی با اعتبار ٢٠ میلیارد تومان و اشتغال ٢۵ نفر و همچنین کارخانه بسته بندی و سورتینگ میوه و صیفی جات با اعتبار ٨ میلیارد تومان و اشتغال ۶٠ نفر راه اندازی شد.
هشتگ: , , , ,
  • منبع : خبرگزاری صداوسیمای مرکز فارس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.