stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 162361
  • 10 شهریور 1399 - 11:14
3

آزادی اولین مددجوی جرایم غیر عمد در نذر حسینی

آزادی اولین مددجوی جرایم غیر عمد در نذر حسینی
قلم/ سمنان- رییس ستاد دیه استان سمنان با اشاره به پویش نذر حسینی و تفاهمی که دست‌اندرکاران با این ستاد داشتند، گفت: در پنجمین روز از این پویش با استقبال بی نظیر اهالی ورزش، یک مددجوی زندانی جرایم غیر عمد آزاد شد و تا در  این شب‌های عزیر در کنار خانواده دعاگوی خیران باشد.
قلم | qalamna.ir :

سید هادی نقیبی روز دوشنبه‌ به رسانه‌ها اعلام کرد: مبالغی نیز در حال جمع آوری است تا شرایط آزادی دومین مددجوی جرائم غیرعمد در استان سمنان فراهم شود.

وی با اشاره به استمرار این پویش تا پایان اربعین حسینی، تصریح کرد: بی شک، خانواده‌های زندانیان جرائم غیرعمد چشم انتظار سرپرست خود هستند و آزادی این زندانیان سبب پاک شدن اشک از چشمان خانواده‌ها می‌شود.
نقیبی با بیان اینکه ماه‌های محرم  و صفر ایامی پربرکت است، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند خوشحالی را برای خانواده‌های زندانیان جرائم غیرعمد به ارمغان بیاورند.
رییس ستاد دیه استان سمنان یادآور شد: در این بین شاکیان پرونده با توجه به شیوع کرونا و وضعیت اقتصادی نامطلوب، از منظر نوع دوستی کمک کنند تا جایی که می‌توانند در مشکلات مالی به وجود آمده برای افراد گرفتار در بند به دلیل جرایم غیرعمد این مسایل را مد نظر بگیرند تا راهگشای آزادی آنان باشند.
نقیبی ابرازداشت: در پایان پویش نذر حسینی تمام کمک‌های مالی جمع‌آوری شده در این پویش و تعداد افرادی که در قبال آن از زندان آزاد شدند، اعلام می‌شود.

کرونا آیین‌های عزاداری اباعبدالحسین (ع) را تحت الشعاع قرار داد اما اهالی ورزش استان سمنان به رسم جوانمردی، فتوت و منش پهلوانی، جلوه دیگری از حماسه حسینی را با راه‌اندازی پویش «نذر حسینی» به نمایش درآوردند.
این پویش زیر نظر ستاد دیه استان سمنان فعالیت می‌کند و کمک‌ها مستقیم به حساب این ستاد واریز می‌شود تا جای هیچ گونه شبهه‌ای نباشد.
پویش نذر حسینی از اول محرم آغاز و تا اربعین حسینی تداوم دارد.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.