stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 162481
  • 10 شهریور 1399 - 13:46
3

فتتاح طرح های صنعت توزیع برق استان سمنان با اعتبار ۲۷۶ میلیارد ریال

فتتاح طرح های صنعت توزیع برق استان سمنان با اعتبار ۲۷۶ میلیارد ریال
قلم/ سمنان- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت: به مناسبت هفته دولت، 73 طرح عمرانی برق رسانی در استان با اعتباری به مبلغ 276 میلیارد و 916 میلیون ریال افتتاح شد.
قلم | qalamna.ir :

سید محمد موسوی‌زاده روز دوشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: طرح‌هایی که در هفتـه دولـت سـال جـاری به بهره برداری رسید، در قالب؛ توسعه و احداث شبکه و تاسیسات توزیع برق به منظور ظرفیت سازی برای مشترکان جدید، اصلاح و بهینه سازی خطوط برق رسانی و تجهیزات و یراق آلات شبکه در راستای افزایش قابلیت اطمینان شبکه و کاهش تلفات انرژی الکتریکی، روشنائی معابر و پروژه های روستـایی است.

وی بیان کرد: طرح های مورد اشاره در تمام شهرستان‌های استان سمنان در ایام هفته دولت افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان یادآور شد: سمنان با هشت طرح برق رسانی، شـاهرود ۲۰ طـرح، دامغان ۹ طـرح، هفـت طـرح در گـرمسار، مهدیشهر با هفت طرح، ۱۰ طـرح ویـژه میـامی، سرخـه با شش طـرح و در آرادان نیز شش طـرح اجـرایی و به بهره برداری رسید.

در آئین افتتاح همزمان پروژه های هفته دولت سال ۱۳۹۹ که با حضور ویدئوکنفرانسی استـاندار و معاونین استانداری سمنان برگزار شد، تمام طرح های عمرانی برق رسانی حوزه صنعت توزیع برق استان نیز افتتاح شد.

یک‌هزار و ۵۹۹ میلیارد تومان طرح‌ در حوزه‌ها و شهرستان‌های مختلف استان سمنان هفته دولت امسال بهره‌برداری، سرمایه‌گذاری و کلنگ‌زنی شد.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.