stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 163422
  • 13 شهریور 1399 - 12:14
3

مصوبات سفرهای شهرستانی در سریعترین زمان اجرایی شود

مصوبات سفرهای شهرستانی در سریعترین زمان اجرایی شود
قزوین – قلم- نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: مصوبات سفرهای استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی به شهرستان‌ها در سریعترین زمان اجرایی شود تا مردم در کوتاه ترین زمان شیرینی تحقق وعده‌ها را بچشند.
قلم | qalamna.ir :

لطف الله سیاهکالی مرادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار قلم افزود: هرچقدر مصوبات سفرهای شهرستانی زودتر اجرا شود مردم امیدوارتر شده و به تیم مدیریتی استان دلگرم تر می‌شوند.

وی گفت: از استاندار قزوین نیز درخواست داریم به مدیران دستگاه‌ها تاکید کنند که نسبت به این موضوع اهتمام لازم را داشته باشند تا تحقق وعده‌های سفرهای شهرستانی با جدیت بیشتری پیگیری گردد.

این نماینده اضافه کرد: از مدیران دستگاه‌ها نیز درخواست داریم به نامه‌های نمایندگان مجلس برای پیگیری مطالبات مردمی در سریعترین زمان پاسخ بدهند تا فرایند رسیدگی و تحقق درخواست‌های مردمی تسریع شود.

رییس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: مبنای ما برای ارزیابی مدیران در مجمع نمایندگان این است که هرچقدر میزان شکایت مردم از یک مدیر در دفتر نماینده کمتر باشد یعنی آن مدیر خوب کار کرده است.

این نماینده گفت: انتظار داریم در دوران کرونا در ورودی هر اداره، یک میز خدمت تعریف شود تا افراد در همان ابتدای ورود به ادارات پاسخ خود را دریافت کرده و تکریم ارباب رجوع نیز صورت گیرد.

وی با بیان اینکه دیوان محاسبات فقط کار تفریغ بودجه را ندارد بلکه بر وظایف مدیران هم باید نظارت کند، افزود: افراد ذی حساب در ادارات باید مدیران را درک کنند و ضمن نظارت بر کار یک مدیر، شجاعت مدیران در تصمیم گیری را هم سلب نکنند

هشتگ: , , , , , , ,
  • خبرنگار هادی درزی رامندی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.