stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 164836
  • 17 شهریور 1399 - 19:35
2

انتخاب عضو هیات علمی دانشگاه تبریز به عنوان پژوهشگر برتر فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران

انتخاب عضو هیات علمی دانشگاه تبریز به عنوان پژوهشگر برتر فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران

ایسنا/آذربایجان شرقی عضو هیات علمی دانشگاه تبریز به عنوان پژوهشگر برتر جوان فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد.

قلم | qalamna.ir :

دکتر مجید مهدوی، دانشیار گروه زیست شناسی دانشکده علوم طبیعی دانشگاه تبریز از سوی فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران به عنوان « پژوهشگر برتر کشور در رشته زیست شناسی در سال ۱۳۹۹ » انتخاب شد.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، برگزیده شدن در چهاردهمین دورهء کتاب سال دانشجویی (زیست شناسی سلولی مولکولی و مهندسی ژنتیک) در سال ۸۶،  برنده گرنت مسافرتی شرکت در کنگره Cell Death در شهر کمر ترکیه در سال ۸۸، برگزیده دفتر استعدادهای درخشان دوره کارشناسی ارشد و دکتری در سال ۸۹، دریافت بورس تحقیقاتی یک ساله از دانشگاه زوریخ در سال ۸۹ ، عضویت در بنیاد ملی نخبگان و … از جمله دیگر افتخارات کسب شده توسط این عضو هیات علمی دانشگاه تبریز است.

بر اساس این گزارش، جایزه ابوریحان از سوی گروه علوم پایه فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران هر ساله به منظور تکریم و گرامیداشت پژوهشگران جوان و برجسته کشور که دست آوردهای علمی شاخص و سهم ارزنده ای در پیشبرد یکی از رشته‌های فیزیک، شیمی، ریاضی، زیست‌شناسی و زمین‌شناسی داشته‌اند، اعطا می‌شود و منتخبین باید دارای مدرک دکتری در یکی از رشته های علوم پایه و ملیت ایرانی با حداکثر سن ۴۰ سال باشند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.