stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 16939
  • 07 آذر 1394 - 13:03
7

کرمانشاه به مقام سوم قایقرانی کشور رسید

در پایان رقابت های قایقرانی قهرمانی کشور آبهای آرام مردان تیم استان کرمانشاه به مقام سوم دست یافت.

قلم | qalamna.ir :

مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور آبهای آرام مردان با برگزاری رقابت های فینال مسافت ۲۰۰ متر در دریاچه آزادی به پایان رسید. در این رقابت ها قایقرانان در ۸ ماده به مصاف یکدیگر رفتند و چهره نفرات برتر مشخص شد.

 

در کانوی یک‌نفره بزرگسالان کیا اسکندانی از تهران مدال طلا، علی اجاقی از کرمانشاه مدال نقره و سهیل نوروزنژاد از گیلان مدال برنز بدست آوردند.

 

در کایاک یکنفره جوانان مهران نوری از گیلان، تارخ طالبی از تهران و کسری اشرفی از کردستان مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.

 

در کانوی یکنفره جوانان نبی رضایی از مازندران مقام اول، بهراد پیوندسرخی از گیلان مقام دوم و علی سعادتی از آذربایجان شرقی مقام سوم را بدست آورند.

 

در کایاک یکنفره بزرگسالان علیرضا علیمحمدی از البرز صاحب مدال طلا شد، میثم فتاحی از تهران مدال نقره بدست آورد و هادی جعفری از کرمانشاه مدال برنز را بر گردن آویخت.

 

در کانوی دونفره بزرگسالان آذربایجان شرقی، تهران و کرمانشاه مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.

 

در کایاک دونفره ۲۰۰ متر جوانان مهران نوری و شایان مافی از گیلان اول، علیرضا خوانساری و مهرشاد شریفی از مازندران دوم و سینا اطاعتی و کوروش فرجی از تهران سوم شدند.

 

در کانوی دونفره جوانان نبی رضایی و امین جان بابایی از مازندران بر سکوی نخست ایستادند، بهراد پیوندسرخی و علیرضا حسینی مدال نقره بدست آوردند و اتابک عباسی و سیامک عباسی از آذربایجان شرقی مدال برنز را مال خود کردند.

در کایاک دونفره بزرگسالان محمد ولدی و مصطفی نوری از همدان مدال طلا، ماکان غیاثی و علیرضا جهان نما از تهران مدال نقره و هادی جعفری و مهدی شاه ویسی از کرمانشاه مدال برنز بدست آوردند.

 

بر این اساس پس از برگزاری مسابقات در ۳ روز و انجام ۵۶ رقابت تیم های برتر معرفی شدند.

 

بدین ترتیب در رده سنی بزرگسالان تهران با کسب ۵ مدال طلا، ۶ نقره، ۲ برنز و کسب ۱۹۰ امتیاز عنوان قهرمانی را بدست آورد، گیلان با ۴ مدال طلا، ۲ نقره، ۲ برنز و ۱۷۳ امتیاز دوم شد و کرمانشاه با ۱ مدال طلا، ۳ نقره، ۶ برنز و ۱۴۵ امتیاز مقام سوم را از آن خود کرد.

 

در رده سنی جوانان نیز تیم مازندران با ۵ مدال طلا، ۵ نقره، ۱ برنز و ۱۷۴ امتیاز قهرمان شد، گیلان با ۷ مدال طلا، ۴ نقره و ۱۶۸ امتیاز رده رده دوم قرار گرفت. و کردستان با ۱ مدال نقره، ۱ مدال برنز و ۹۲ امتیاز جایگاه سوم را بدست آورد.

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.