stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 172681
  • 12 مهر 1399 - 13:30
3
فرماندار شهرضا:

آمار کرونا مثبت شهرضا خوب نیست

آمار کرونا مثبت شهرضا خوب نیست
قلم/اصفهان_ فرماندار شهرضا گفت: آمار کرونا مثبت شهرضا خوب نیست و دوباره شهرستان قرمز شده و به جز مراکزی که یک هفته تعطیل هستند سایر مشاغل باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی فعالیت کنند.
قلم | qalamna.ir :

ناصر اسدی در جلسه ستاد کرونا شهرستان شهرضا با بیان اینکه اصناف باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی را داشته باشند، اظهار داشت: با توجه شبکه بهداشت نانوایی‌ها و پاساژها در شهرستان شهرضا کمترین رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را دارند با هماهنگی دادستان شهرستان اکیپ‌هایی بازرسی از هفته آینده تشکیل و در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نانوایی‌ها، پاساژها و سایر اماکن صنفی پلمب می‌شوند.

وی افزود: آمار کرونا مثبت شهرضا خوب نیست و دوباره شهرستان قرمز شده و به جز مراکزی که یک هفته تعطیل هستند سایر مشاغل باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی فعالیت کنند.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه یک سری محدودیت‌ها به مدت یک هفته در شهرضا اعمال می‌شود، افزود: مساجد و مصلاها، برگزاری نماز جمعه، استخرها، باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی، سینماها، آرایشگاه‌های زنانه، موزه‌ها، باغ‌موزه‌ها، سالن‌های تئاتر و مراکز مشابه آن، چایخانه‌ها، کافی‌شاپ‌ها، تالارها، گیم‌نت‌ها، بازارچه‌های محلی و فصلی مانند جمعه‌بازار، دوشنبه‌بازار، شنبه‌بازارها از روز جمعه تعطیل هستند.

اسدی با بیان اینکه پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و شهربازی‌ها که در اختیار شهرداری است نیز به مدت یک هفته تعطیل است، عنوان کرد: درباره مدارس نیز قرار شد که با نظر وزرای آموزش و پرورش و علوم و تمام مراکز آموزشی یک هفته به صورت غیرحضوری برگزار شود.

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد فراگیری ویروس کرونا در شهرستان شهرضا بر حسب نظر شبکه بهداشت از طریق خانواده‌هاست، بیان داشت: تیم‌های نظارتی بر اساس اولویت‌های شبکه بهداشت و درمان با هماهنگی با دادستانی تشکیل می‌شود، در شرایطی نیستیم که بخواهیم اخطار دهیم، شرایط خاص است، نانوایی‌ها و پاساژها و رستوران‌ها در اولویت بازرسی هستند، اگر پروتکلی رعایت نشده باشد، مغازه پلمب می‌شود، سلامت مردم در اولویت قرار دارد.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.