stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ Friday, 5 July , 2024
  • کد خبر : 174986
  • 20 مهر 1399 - 12:00
1
در جلسه شورای شهر بیان‌شد؛

شهرداری گزارش شفافی از علت فوت اکبری ارائه دهد

شهرداری گزارش شفافی از علت فوت اکبری ارائه دهد
قلم/اصفهان_رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرداری اصفهان باید به صورت شفاف گزارشی از علت فوت عزیزالله اکبری اعلام کند تا از صحن شورای شهر به اطلاع شهروندان برسانیم.
قلم | qalamna.ir :

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان، در این جلسه که امروز (یکشنبه_۲۰ مهرماه) برگزار شد، با اشاره به حادثه ای که منجر به فوت شهادت گونه عزیزالله اکبری، آتش نشان اصفهانی شد، اظهار کرد: شهرداری اصفهان باید به صورت شفاف گزارشی از علت وقوع این حادثه اعلام کند تا از صحن شورای شهر به اطلاع شهروندان برسانیم.

کوروش محمدی از شهردار اصفهان خواست به صورت فوری دستور دهد ارزیابی فنی از شرایط ایمنی سازمان آتش نشانی انجام شود و افزود: باید موارد این چنینی با استعداد ایجاد حوادث مرگبار در دل سازمان آتش نشانی شناسایی شده و گزارش آن به فوریت به شورای شهر ارائه شود.

نصیر ملت، نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز خواستار بررسی و آسیب شناسی این اتفاق در اسرع وقت شد و گفت: اگر کوتاهی باعث وقوع این حادثه شده باید نسبت به آن برخورد و اصلاحات لازم انجام شود.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری مسئولیت بزرگی هم در قبال شهروندان و هم کارکنان در بخش های مختلف دارد، تصریح کرد: باید همه جوانب برای خدمات رسانی به شهروندان درنظر گرفته شود، همچنین برخی مشاغل پرخطر باید بتوانند در آرامش و با ایمنی کامل وظیفه خدمت رسانی خود را انجام دهند.

علیرضا نصر اصفهانی، رئیس شورای اسلامی شهر نیز با تسلیت درگذشت آتش نشان عزیزالله اکبری، خواستار اعلام هر چه زودتر نتایج بررسی علت مرگ این آتش نشان شد و تاکید کرد: اگر قصور و کوتاهی صورت گرفته حتما باید برخورد شود تا درس عبرتی برای آینده باشد، همچنین باید استانداردسازی عملیات و آموزش‌های آتش نشانی در حداکثر ممکن باشد.

وی در ادامه با اشاره به وجود ۵ هزار هکتار فضای سبز در شهر اصفهان، اعلام کرد: از این میزان شهرداری متولی ۳ هزار و ۷۰۰ هکتار است و بقیه فضای سبز شهر متولیان مختلفی دارد.

نصراصفهانی، فضای سبز شهر اصفهان را برند این شهر دانست و افزود: باید به این بخش توجه ویژه‌ای شود، البته باید توجه داشت که طی سال‌های اخیر توسعه فضای سبز عمودی در دستور کار بوده، اما فضای سبز افقی نیازمند توجه است و باید این موضوع را جدی بگیریم.

وی همچنین بر لزوم آغاز عملیات اجرایی پروژه ساماندهی منارجنبان تاکید کرد و گفت: احتمال دارد هنگام گودبرداری این پروژه و وضعیت موجود آن برای شهروندان خطر ایجاد شود، بنابراین ضروری است هرچه زودتر عملیات اجرایی این پروژه بزرگ انجام شود.

توجه به وضعیت حمل و نقل عمومی شهر با توجه به کاهش مسافران و مشکلات تامین زیرساخت های مورد نیاز این بخش، رسیدگی به وضعیت زیرساخت ها و امکانات شبکه های مجازی در شهر اصفهان برای انجام آموزش دانش آموزان و دانشجویان و رفع مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد از تذکرات اعضای شورای شهر در این جلسه بود.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.