stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۳ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 4 October , 2024
  • کد خبر : 178778
  • 30 مهر 1399 - 12:04
5
انتقاد یکی از اعضای شورای شهر همدان؛

آفرودسواری بدون برنامه، به طبیعت همدان آسیب زده است

آفرودسواری بدون برنامه، به طبیعت همدان آسیب زده است
قلم/ همدان- عضوشورای اسلامی شهر همدان گفت: اتومبیلرانی و آفرودسواری بدون برنامه‌ریزی و عدم محدودیت آسیب جدی به طبیعت و اکوسیستم منطقه وارد کرده است.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، رضوان سلماسی در سخنان نطق پیش از دستور جلسه صحن شورا افزود: همانگونه که بارها از طبیعت همدان به عنوان یکی از بزرگترین مواهب الهی و از سرمایه های ملی این کهن شهر یاد شده و حفظ آن از دغدغه‌های جدی و دارای اهمیت همشگی دوستداران طبیعت است، بر این اساس کوهستان و مناطق مرتفع و اکوسیستم آن در اقلیم و سلامت آب و هوایی این شهر اهمیت ویژه‌ای دارد.

وب با شاره به اینکه چندی است که با توجه به علاقه‌مندی  بخشی از شهروندان به ورزش‌های  مهیج مانند آفرود، موتور یا اتومبیل سواری و به دلیل عدم برنامه‌ریزی در این حوزه از سوی متولیان امر، شاهد حضور آفرودسواران به صورت پراکنده و بدون برنامه‌ریزی در مناطق مختلف کوهستانی همدان از جمله میشان، چشمه ملک، خورزنه و… هستیم، اضافه کرد: این عدم برنامه‌ریزی و عدم محدودیت آسیب جدی به طبیعت و اکوسیستم منطقه وارد کرده است.

سلماسی در ادامه عنوان کرد: برای حل این مسئله باید برنامه‌ریزی و طراحی پیست محدود جهت حضور آفرودسواران در طبیعت، با حداقل آسیب، از سوی متولیان امر و مراجع ذیصلاح صورت پذیرد.

عضو شورای شهرهمدان افزود: از اینرو به طور مشخص پیشنهاد می ‌شود جلسه‌ای به صورت وبینار با حضور نماینده فرمانداری، اداره راه و شهرسازی، اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، منابع طبیعی، هیئت کوهنوردی، هیئت اتومبیلرانی، نیروی انتظامی، نماینده آفرودسواران و حداقل ۳ نفر از اعضای شورای شهر به میزبانی شورا تشکیل و در این خصوص چاره اندیشی شود. 

 

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.