stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
  • کد خبر : 179885
  • 02 آبان 1399 - 17:27
1
در دیدار فرمانده سپاه با فرمانده انتظامی استان بمناسبت هفته ناجا مطرح شد:

سپاه آماده هرگونه همکاری با پلیس است/ پلیس جمهوری اسلامی مانند نگینی در کشور می درخشد/ تعامل خوب سپاه و نیروی انتظامی باعث ایجاد امنیت شده است

سپاه آماده هرگونه همکاری با پلیس است/ پلیس جمهوری اسلامی مانند نگینی در کشور می درخشد/ تعامل خوب سپاه و نیروی انتظامی باعث ایجاد امنیت شده است
کرمانشاه/قلم: فرمانده سپاه حضرت نبی اکبرم (ص) کرمانشاه گفت: بدون شک امروز بخش اعظمی از امنیت موجود در جامعه را مرهون تلاش ها و زحمات شبانه روزی پلیسی هستیم که مانند نگین در کشور می درخشد.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با حضور در دفتر سردار جاویدان فرمانده نیروی انتظامی استان، ضمن تبریک هفته ناجا، با ایشان گفت و گو کرد.

سردار ریحانی در این دیدار که در دفتر فرمانده انتظامی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: امروز و به حول و قوه الهی پلیس جمهوری اسلامی مقتدر و با صلابت بسیاری از تهاجمات دشمنان را رفع و برنامه های آنان را خنثی کرده است.

وی افزود: بسیاری از فتنه های دشمنان به منظور ایجاد آشوب و چند دستگی در کشور با حضور به موقع، هوشمندانه و مدبرانه پلیس دفع شد تا اهمیت حضور این نیروی باصلابت بیش از پیش مشخص شود.

فرمانده سپاه استان کرمانشاه تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی به برکت وجود رهبری شجاع و با درایت و همچنین نیروهای مسلح قوی که گوش به فرمان امام و ولی فقیه زمان خود هستند، در اوج اقتدار و شکوه قرار دارد و تلاش های دشمنان برای شکستن این اقتدار و صلابت بی فایده بوده است.

سردار ریحانی همچنین با مطلوب ارزیابی کردن امنیت استان کرمانشاه، گفت: این امنیت جز با مجاهدت و ایثارگری نیروهای جان برکف و دلیر انتظامی حاصل نشده است.

وی همچنین با قدردانی از زحمات و تلاش های سردار جاویدان فرمانده و دیگر کارکنان انتظامی کرمانشاه، آمادگی سپاه را برای هرگونه کمک به پلیس در راستای افزایش و حفظ امنیت موجود اعلام کرد.

سربازان ولایت در نیروی انتظامی آماده جانشفانی در راه انقلاب هستند

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه نیز در این دیدار کارکنان نیروی انتظامی را سربازان وفادار ولایت معرفی کرد که آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند.

سردار علی اکبر جاویدان با بیان اینکه امروز نیروی انتظامی به خاری در چشم دشمنان انقلاب و نظام و رهبری تبدیل شده است، گفت: همه ما به سربازی ولایت افتخار و آماده جانفشانی در راه حفظ دستاودرهای ارزشمند انقلاب هستیم.

وی در پایان با قدردانی از همکاری های خوب سپاه با پلیس، افزود: تعامل خوب آنها باعث ایجاد فضائی امن در جامعه و استان کرمانشاه شده و قطعا با تلاش های هردو نیرو شرایط امن تری نیز ایجاد خواهد شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.