stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳ Tuesday, 8 October , 2024
  • کد خبر : 180603
  • 04 آبان 1399 - 13:43
5

سبز‌پوشان در برنامه جدید آماده‌سازی قرار دارند

سبز‌پوشان در برنامه جدید آماده‌سازی قرار دارند
قلم/اصفهان_ذوب‌آهن نیز که بعد از برگزاری تمرینات در تهران و برگزاری چند بازی تدارکاتی به اصفهان بازگشته بود، با آلومینیوم اراک بازی دوستانه‌ای انجام داد؛ سبز‌پوشان در برنامه جدید آماده‌سازی قرار است روز 8 آبان ماه با فجرسپاسی شیراز دیدار کنند.
قلم | qalamna.ir :

 پس از قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر فوتبال برنامه بازی‌های نیز مشخص شد که بر همین اساس قرار بود هفته نخست لیگ برتر روز‌های ۱۰ و ۱۱ آبان ماه برگزار شود.

اما چند روز پیش با نامه فدراسیون پزشکی ورزشی که به دلیل افزایش شیوع ویروس کرونا خواهان تعویق آغاز رقابت‌های لیگ برتر بود، برگزاری هفته نخست لیگ برتر به ۱۶ آبان ماه موکول شد.

بر همین اساس در هفته نخست لیگ برتر فوتبال تیم ذوب‌آهن  اصفهان جمعه ۱۶ آبان ماه در ورزشگاه فولادشهر به مصاف فولاد خوزستان می‌رود؛ سپاهان نیز در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان به مصاف گل‌گهر خواهد رفت.

از همین رو با برنامه آماده‌سازی تیم‌ها برای حضور در لیگ برتر نیز دستخوش تغییر شد و طلایی‌پوشان سپاهان ۲ بازی تدارکاتی در دستور کار قرار دادند و به این ترتیب ۵ آبان ماه با تراکتور تبریز و ۹ آبان ماه با آلومینیوم اراک دیدار خواهند کرد.

خبر دیگر از سپاهان این‌که مهدی کیانی کاپیتان و هافبک با تجربه زردپوشان که در اردوی تهران غایب بود و در تمرینات شرکت نداشت، روز گذشته در تمرینات تیم حاضر شد و در واقع به جمع شاگردان محرم نویدکیا برگشت.

ذوب‌آهن نیز که بعد از برگزاری تمرینات در تهران و برگزاری چند بازی تدارکاتی به اصفهان بازگشته بود، با آلومینیوم اراک بازی دوستانه‌ای انجام داد؛ سبز‌پوشان در برنامه جدید آماده‌سازی قرار است روز ۸ آبان ماه با فجرسپاسی شیراز دیدار کنند.

همچنین حمید بوحمدان که در تلاش برای گرفتن رضایت‌نامه و جدایی از ذوب‌آهن بود، به صورت رسمی از این تیم جدا شد؛ اخباری نیز مبنی بر مذاکرات ذوب‌آهن را محسن ربیع‌خواه منتشر شده بود اما تاکنون توافقی رسمی صورت نگرفته است.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , ,
  • منبع : فارس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.