stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
  • کد خبر : 180638
  • 04 آبان 1399 - 15:35
1
با تلاش پلیس صورت گرفت:

محموله قاچاق سلاح به مقصد نرسید/ کشف ۵۰ قبضه سلاح قاچاق در کرمانشاه

محموله قاچاق سلاح به مقصد نرسید/ کشف ۵۰ قبضه سلاح قاچاق در کرمانشاه
کرمانشاه/قلم: فرمانده انتظامی استان از انهدام باند قاچاقچیان اسلحه در کرمانشاه و کشف 50 قبضه سلاح شکاری از آنان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از دریافت گزارشی مبنی بر اینکه قاچاقچیان اسلحه با ورود اسلحه از مرزهای غربی قصد دارند با یک دستگاه خودرو آن را به کرمانشاه منتقل کنند، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه اعضای این باند اقدامات مجرمانه خود را در فضای مجازی نیز نشر می دادند، افزود: پلیس امنیت عمومی استان با شناسایی مسیر حرکتی خودروی پژو ۴۰۵ متعلق به حمل کنندگان سلاح، نسبت به برپایی ایستگاه بازرسی موقت اقدام و مأموران نیز در محل های مناسب مستقر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: راننده خودروی حامل اسلحه های قاچاق به محض مشاهده ایستگاه بازرسی و پس از صدور فرمان ایست پلیس، مسیر خود را تغییر داد اما پس از مدتی تعقیب و گریز و واژگونی خودرویش در ابتدای شهر کرمانشاه، مجبور به توقف شد.

سردار جاویدان در ادامه و با اشاره به دستگیری ۲ نفر از اعضای باند قاچاق اسلحه گفت: در بازرسی های انجام شده ۵۰ قبضه سلاح شکاری کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده در بازجویی ها عنوان کردند فرد دیگری نیز جزو باند آنهاست، از شناسایی این فرد و تلاش برای دستگیری وی خبر داد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه در پایان از اهتمام پلیس برای برخورد با هرگونه ناامنی خبر داد و خاطرنشان کرد: افرادی که با وارد کردن سلاح و دیگر محموله های غیرمجاز قصد ایجاد ناامنی در جامعه را دارند با برخورد قاطعانه پلیس روبرو و مجازات سختی در انتظارشان خواهد بود.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.