stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
  • کد خبر : 183338
  • 10 آبان 1399 - 11:49
1

برنامه‌های ۱۳ آبان در قزوین به صورت مجازی برگزار می‌شود

برنامه‌های ۱۳ آبان در قزوین به صورت مجازی برگزار می‌شود
قزوین - قلم - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین از برگزاری مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان در سراسر استان با اولویت برنامه‌های مجازی خبر داد و گفت: سیزدهم آبان ۵۸ یادآور روزی بزرگ، سرنوشت‌ساز و مهم در تاریخ معاصر مردم ایران است.
قلم | qalamna.ir :

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین شهسواری روز شنبه با بیان اینکه در میان مراسم و مناسبت‌های مرتبط با انقلاب اسلامی ایران، روز ۱۳ آبان از جایگاه شاخص و برجسته‌ای برخوردار است، افزود: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، مظهر مقاومت، ایستادگی و نقطه عطف تاریخی برای ملت آزاده ایران اسلامی در عرصه استکبار ستیزی و مبارزه با قدرت‌های بزرگ جهانی، به خصوص دولت مستکبر آمریکا است.

وی اظهار داشت: ۱۳ آبان یادآور حوادثی تلخ و سرنوشت‌ساز همچون تبعید حضرت امام (ره) در سال ۴۳، به شهادت رساندن دانش‌آموزان انقلابی در سال ۵۷ از سوی دژخیمان رژیم منحوس پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ است که از حوادث بزرگ و الهام‌بخش، آموزنده و ظرفیت‌ساز برای ادامه مبارزه با استکبار جهانی به شمار می‌رود.

حجت الاسلام شهسواری با اشاره به اینکه برای گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان و روز استکبارستیزی اقدام لازم در خصوص تولید محتوا به عمل آمده، تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، برنامه‌های فرهنگی با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی به منظور تبیین این روز از بستر فضای مجازی و شبکه شاد، ویژه دانش‌آموزان برگزار خواهد شد.

به گفته ای مسوول حوزه فرهنگی، به دلیل تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها، با هدف سلامت محور بودن مراسم‌ها، نشست‌های دانشجویی و کرسی‌های آزاداندیشی در فضای مجازی با موضوعات استکبار ستیزی و هفته وحدت پیش‌بینی شده است.

وی اضافه کرد: همچنین امسال گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان به صورت راهپیمایی برگزار نمی‌شود در صورت تایید ستاد مقابله با کرونا استان، این مراسم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به ‌شکلی محدود و نمادین در فضای باز برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام شهسواری خاطرنشان کرد: می‌توان در هر محله یک پایگاه استکبارستیزی مستقر کرد و با نصب پرچم و اجرای برنامه‌های متنوع، قدرت و صلابت جمهوری اسلامی را بار دیگر و در یک مراسم ملی به جهانیان نشان دهیم. 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین یادآور شد: رسانه‌ها، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در تبیین فرهنگ استکبارستیزی نقش پررنگی دارند و باید در این عرصه نیز فعال‌تر از گذشته باشند.  

روز ۱۳ آبان در تقویم رسمی کشور به عنوان روز دانش آموز و مبارزه با استکبار نامگذاری شده است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.