stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024
  • کد خبر : 184582
  • 12 آبان 1399 - 11:32
1
نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری:

امروز مانند دفاع مقدس، قوای مسلح در کنار مردم است

امروز مانند دفاع مقدس، قوای مسلح در کنار مردم است
قلم/اصفهان_ نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم گفت: همان طور که در دوران دفاع مقدس سپاه، ارتش و بسیج در دفاع از مردم و کشور پیشگام بودند امروز هم در مبارزه با کرونا در کنار مردم هستند.
قلم | qalamna.ir :

سردار مجتبی فدا، امروز (دوشنبه_۱۲ آبان) در “رزمایش لشکریان محمد(ص) حافظان سلامت”، اظهار کرد: هدف از برنامه امروز و تشکیل قرارگاه حافطان سلامت لبیک به فرامین مقام معظم رهبری در ۴ آبان است که تاکید کردند «چه خوب است آموزش همگانی پیشگیری از کرونا با محوریت وزارت بهداشت انجام شود.» این اقدام در استان اصفهان کلید خورد و هدف ما آسایش و سلامت مردم است و در شرایطی که کشور در وضعیت قرمز قرار دارد ضرورت دارد آحاد مردم در عرصه پیشگیری از کرونا مشارکت کنند.

وی افزود: این قرارگاه در راستای مصوبات ستاد استانی کرونا تشکیل شده و بر استفاه از ماسک، فاصله گذاری فیزیکی و قطع چرخه انتقال تاکید می کند و به شکل محله محور آموزش های لازم را در پیشگیری از کرونا به مردم می دهد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: حرکت ما باید به کاهش مبتلایان و مرگ و میر منجر  شود. امیدواریم همچون دوران دفاع مقدس شاهد همدلی و همیاری مردم در مقابله با کرونا باشیم.

فدا افزود: امروز این قرارگاه با رمز «محمد رسول الله» آغاز به کار می کند. طرح لشکریان محمد (ص) با محوریت مساجد استان و مشارکت مردم و روحانیون کانون فرهنگی مساجد، گروه های جهادی، اصناف و کاسبان محل و  کادر درمان آغاز شد و ۶ ماه ادامه خواهد داشت. 

همچنین امام جمعه موقت اصفهان در این مراسم اظهار کرد: همان طور که در دوران دفاع مقدس سپاه، ارتش و بسیج در دفاع از مردم و کشور پیشگام بودند امروز هم در مبارزه با کرونا در کنار مردم هستند.

آیت الله سید ابوالحسن مهدوی افزود: خوشبختانه امسال ۱۷ ربیع الاول مصادف با روز ۱۳ آبان و استکبارستیزی است که هر سال مردم ایران این روز را با شعار مرگ بر آمریکا گرامی می دارند. زمان ولادت پیامبر (ص) ۱۴ کنگره مدائن فروپاشید که نشان از سقوط استکبار در آن زمان بود و امیدواریم تقارن تولد آن حضرت(ص) با ۱۳ آبان سبب ذلت آمریکا شود.

وی گفت: رزمایش امروز در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری با محوریت مردم برگزار می شود و استان اصفهان پیشگام در برگزاری این رزمایش است که الگویی برای دیگر استان ها است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری گفت: همان طور که در دوران دفاع مقدس ارتش، بسیج و سپاه دخیل در دفاع از کشور بودند، امروز هم این نیروها در مبارزه با کرونا پیشگام و در کنار مردم هستند. مرگ و میرهای این بیماری زیاد شده که نشان دهنده رعایت کمتر پروتکل ها است که باید مردم همیاری بهتری با نیروهای مسلح و کادر درمان کشور داشته باشند.

مهدوی خاطرنشان کرد: کادر پزشکی امروز ایثارگرانه در صحنه است و باید همه ما در کنار این قشر فداکار باشیم تا بر این بیماری منحوس غلبه کنیم.

همچنین در این رزمایش بیانیه بسیج دانشجویی استان اصفهان در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) قرائت شد. در بخشی از این بیانیه تاکید شده است که مکرون از حربه آزادی بیان در  توهین به اسلام استفاده می کند، در حالی که مقاومت اسلامی امروز قدرت این بیماران روانی را هر روز رو به زوال می برد و ما اجازه نمی دهیم یک آجر از حریم مقدس اهل بیت (ع) کم شود. این اهانت ها به عزت اسلام است.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.