stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 8 July , 2024
  • کد خبر : 185847
  • 15 آبان 1399 - 9:36
1
شیشه‌فروش:

استقرار یک فروند بالگرد اورژانس در استان / انجام بیش از ۳۸ ماموریت از اول سال تاکنون

استقرار یک فروند بالگرد اورژانس در استان / انجام بیش از ۳۸ ماموریت از اول سال تاکنون
قلم/اصفهان_مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: اکنون در استان یک فروند بالگرد اورژانس استقرار دارد که از اول سال تاکنون بیش از ۳۸ ماموریت انجام داده و به نجات جان ۴۵ نفر از مصدومان جاده‌ای یا  بیمارانی که نیاز به انتقال به مراکز درمانی داشتند منجر شده است.
قلم | qalamna.ir :

منصور شیشه‌فروش افزود: با توجه به اینکه اصفهان در منطقه مرکزی کشور قرار دارد و از سویی ضمن کمک و امدادرسانی به استان‌های همجاور، جانشین تهران هم هست اختصاص یک فروند بالگرد دیگر بمنظور افزایش تجهیزات مورد نیاز در اورژانس به اصفهان ضروری است.

وی ادامه داد: اکنون در استان یک فروند بالگرد اورژانس استقرار دارد که از اول سال تاکنون بیش از ۳۸ ماموریت انجام داده و به نجات جان ۴۵ نفر از مصدومان جاده‌ای یا  بیمارانی که نیاز به انتقال به مراکز درمانی داشتند منجر شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: همچنین تاکنون در استان ۴۵ پد بالگرد جانمایی، افتتاح و  راه اندازی شد و بقیه در دیگر بخش ها در حال تکمیل است که این پوشش پد بالگردبه انتقال سریع مصدومان کمک می‌کند.

وی به استقرار یک بالگرد در هلال احمر استان اشاره کرد که حوادث طبیعی را پوشش می‌دهد.

شیشه‌فروش به حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی پژو چند روز گذشته بر اثر تصادف در اردستان اشاره کرد و گفت: برای این منظور بلافاصله بالگرد اورژانس به محل اعزام و ۲ نفر مصدوم حادثه را  از بیمارستان شهید بهشتی اردستان به بیمارستان ۹ دی خمینی شهر انتقال داد.

وی با اشاره به حادثه حریق در یکی از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی کوهپایه یادآور شد: به شرکت شهرکهای صنعتی استان توصیه شد که باید ۳۰ پد بالگرد در شهرکهای صنعتی اولویت دار ایجاد شود.

 استان افزون بر پنج میلیونی اصفهان ۲۴ شهرستان دارد.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.