stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 186078
  • 15 آبان 1399 - 15:58
0
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان:

محدودیت‌های ورود به استان اصفهان تا پایان فردا جمعه / کاهش ۳۰ درصدی سفر به اصفهان

محدودیت‌های ورود به استان اصفهان تا پایان فردا جمعه / کاهش ۳۰ درصدی سفر به اصفهان
قلم/اصفهان_ مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: محدودیت‌های ورود به استان اصفهان تا پایان روز جمعه ۱۶ آبان ماه، ادامه دارد.
قلم | qalamna.ir :

منصور شیشه فروش با اشاره به اعمال محدودیت‌های ورود به استان اصفهان تا پایان روز جمعه ۱۶ آبان ماه، اظهار داشت: استان اصفهان مانند ۲۵ استان دیگر کشور، در راستای کنترل شیوع بیماری کرونا از روز دوشنبه، محدودیت‌های تردد را در مبادی ورودی و خروجی استان اصفهان اجرایی کرده است.

وی افزود: سازمان‌های هلال احمر، ارتش، بسیج، شبکه بهداشت به همراه پلیس راه و عوامل راهداری در پلیس راه‌های سگزی، مبارکه، شاهین شهر، فولادشهر، نائین و کاشان مستقر شدند و از ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی و خروج خودروهای شخصی با پلاک‌های بومی ممانعت به عمل می‌آورند.

تاکید بر آگاهی بخشی جامعه نسبت به کرونا

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان به اثربخشی اطلاع رسانی به شهروندان تاکید کرد و افزود: با رعایت شهروندان در مبادی ورودی شهر، کمترین اقدام تنبیهی انجام شد و با گفتگو و راهنمایی شهروندان، مسافران به مسیرهای کمربندی هدایت شدند.

وی به هماهنگی با استان‌های همجوار در اعمال ممنوعیت عبور و مرور در استان اصفهان گریزی زد و گفت: تشدید نظارت بر دستورالعمل‌های بهداشتی و اعمال قانون، حفاظت از گروه‌های آسیب پذیر، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی و ایجاد محدودیت‌های هوشمند و هدفمند می‌تواند در کاهش شدت شیوع ویروس کووید ۱۹ مؤثر باشد.

سازگاری با کرونا و تداوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی

شیشه فروش بر سازگاری با کرونا تاکید کرد و گفت: تا زمانی که درمان مؤثر برای این ویروس یافت نشود چاره‌ای جز رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک نیست.

وی به «طرح آمران سلامت» توسط سازمان هلال احمر اشاره‌ای کرد و گفت: در این طرح ۳۰۰ اکیپ از نیروهای هلال احمر تا پانزدهم آبان ماه در میادین شهرستان‌های استان اصفهان مستقر شده‌اند تا در راستای افزایش اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اقدام کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان به طرح «قرارگاه حافظان محله» با نقش آفرینی نیروهای سپاه پاسداران در استان اصفهان هم گریزی زد و افزود: در این طرح یک هزار محله در شهر و روستا هدف گذاری شده که ۳۰۵ محله آن درکلان شهر اصفهان است تا در راستای آموزش همگانی بیماری کرونا اقدام کنند.

وی به بسیج حداکثری سازمان‌های استان اصفهان در افزایش ضریب آگاهی رسانی جامعه نسبت به ویروس کووید ۱۹ در استان اصفهان تاکید کرد و گفت: طرح اطلاع رسانی و توزیع اقلام بهداشتی در یک هزار محله در استان اصفهان باهمت گروه‌های جهادی و بسیج، هیئات مذهبی و سازمان تبلیغات اسلامی، پایگاه‌های مساجد و با همکاری استانداری اصفهان اجرایی خواهد شد.

شیشه فروش بیان داشت: با توجه به اعمال محدودیت‌های ورود و خروج از روز دوشنبه در اصفهان، سفرهای غیرضروری به استان تا ۳۰ درصد کاهش یافت.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.