stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
  • کد خبر : 187439
  • 18 آبان 1399 - 15:29
0
فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه خبر داد:

کشف بیش از ۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق/ دستگیری یک قاچاقچی

کشف بیش از ۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق/ دستگیری یک قاچاقچی
کرمانشاه/قلم: فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه از دستگیری یک نفر و کشف مقادیری کالا و مهار احشام قاچاق در نوار مرزی این استان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

سردار یحیی الهی در گفت و گو با خبرنگار قلم در کرمانشاه اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی پاوه با اجرای گشت و کمین هدفمند در نوار مرزی توانستند در عملیاتی سریع، موفق به کشف و ضبط هفتصد و ده ثوب البسه، بیست و دو دستگاه لوازم برقی شامل (چرخ گوشت، آبمیوه گیری، سشوار و اتو)، هفتصد و هفتاد قطعه لوازم خودرو (پمپ بنزین و شمع خودرو)، چهل و یک هزار و یکصد و سی و سه قلم لوازم آرایشی، پانصد و سی و چهار هزار نخ سیگار، دویست و دو کیلوگرم غذای حیوانات خانگی و مهار شصت رأس احشام (گوسفند) و چهار رأس دواب شوند.

وی افزود: در همین راستا مرزداران هنگ مرزی پاوه در گروهان مرزی نوسود پس از توقیف و بازرسی از یک دستگاه نیسان پاترول، توانستند ۳۲ دستگاه تلویزیون کشف و ضبط کنند که راننده به همراه خودرو حامل کالای قاچاق جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی گردید.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه در پایان تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را سی میلیارد و دویست میلیون ریال برآورد کرده اند.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.