stat counter
تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
  • کد خبر : 189086
  • 16 آبان 1399 - 9:00
1
شهردار شاهین شهر

متروی شاهین شهر _ اصفهان مستلزم زمان مناسب برای احداث است

متروی شاهین شهر _ اصفهان مستلزم زمان مناسب برای احداث است
قلم/اصفهان_ شهردار شاهین شهر به ۳۰ پروژه فعال بزرگ و کوچک شهرداری در سطح شهر اشاره کرد و گفت: برخی از پروژه ها نظیر پروژه عظیم متروی شاهین شهر _ اصفهان مستلزم زمان مناسب برای احداث است.
قلم | qalamna.ir :

به نقل از روابط عمومی شهرداری شاهین شهر، احمدرضا پری تبار شهردار جدید شاهین شهر در مصاحبه با واحد خبر شهرداری گفت: با توجه به اینکه در نیمه دوم سال قرار داریم باید با یک عزم جهادی و همکاری و همیاری همه همکاران پروژه های نیمه تمام را به سرانجام رسانده و تقدیم شهروندان فهیم نماییم.

وی در ادامه به ۳۰ پروژه فعال بزرگ و کوچک شهرداری در سطح شهر اشاره کرد و گفت: برخی از پروژه ها نظیر پروژه عظیم متروی شاهین شهر _ اصفهان مستلزم زمان مناسب برای احداث است ولی بقیه پروژه های عمرانی را سعی خواهیم نمود علی رغم شرایط سخت اقتصادی در موعد مقرر احداث نماییم.

پری تبار با اعلام این نوید که هم اکنون نیز در حال قرارداد و مناقصه ۱۰ پروژه دیگر با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال هستیم گفت: ان شاء الله با کمک مسؤولان ، همیاری همکاران و مساعدت اعضای شورای اسلامی شاهین شهر بتوانیم آنان را اجرا و احداث کنیم.

شهردار شاهین شهر از همکاران خدوم و زحمتکش خود خواست ضمن دوری از مسائل متفرقه با نهایت تمرکز و جدیت در کار برای تکریم ارباب رجوع تلاش نمایند.

وی با بیان اینکه برای خدمت به شهروندان عزیز از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود گفت: بنده معتقدم با توکل بر خداوند متعال و اراده قوی و مستحکم می توان در شرایط سخت بر مشکلات پیش رو فائق آمد.
انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.