stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۳ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 4 October , 2024
  • کد خبر : 189911
  • 23 آبان 1399 - 11:17
4
سرپرست اداره کتابخانه های عمومی کاشان خبر داد؛

آغاز به کار واحد صحافی کتابخانه های عمومی

آغاز به کار واحد صحافی کتابخانه های عمومی
قلم/اصفهان_ سرپرست اداره کتابخانه های عمومی کاشان از آغاز به کار واحد صحافی کتابخانه های عمومی خبر داد و گفت: این واحد با هدف تسریع در آماده سازی و بهسازی کتاب‌های آسیب دیده کتابخانه ها راه اندازی شده است.
قلم | qalamna.ir :

زینب سادات واسعی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری تجمعات اظهار داشت: با توجه به این موضوع برنامه‌های ویژه هفته کتاب و کتابخوانی امسال در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی از برگزاری ۸۰ برنامه در هفته کتاب و کتابخوانی امسال در کاشان خبر داد و ابراز داشت: قصه گویی برای کودکان، برگزاری نشست‌های کتابخوانی، نقد و رونمایی کتاب، دیدار مجازی با نویسنده، مسابقات نقاشی و خلاقیت و غیره از جمله این برنامه هاست.

سرپرست اداره کتابخانه های عمومی کاشان همچنین از برگزاری مسابقه کتابخوانی پیامبر رحمت با همکاری ستاد برگزاری نماز جمعه کاشان خبر داد و تصریح کرد: این مسابقه کتابخوانی برگرفته از کتاب سیره پیامبر اکرم (ص) با نگاهی به قرآن کریم اثر حجت الاسلام قرائتی است که علاقمندان برای حضور در این مسابقه تا ۳۰ آبان فرصت ثبت نام دارند.

وی همچنین از آغاز به کار واحد صحافی کتابخانه های عمومی خبر داد و خاطرنشان کرد: این واحد با هدف تسریع در آماده سازی و بهسازی کتاب‌های آسیب دیده کتابخانه ها راه اندازی شده است.

واسعی همچنین از عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی شهرستان کاشان به مناسبت فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد و بیان داشت: زمینه عضویت رایگان در ۱۵ کتابخانه شهرستان کاشان مهیا شده است و به این منظور علاقه مندان می‌توانند در روز ۲۴ آبان با مراجعه به سایت به صورت آنلاین ثبت نام و تا یکسال از خدمات رایگان این مراکز استفاده کنند.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.