stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۳ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 4 October , 2024
  • کد خبر : 201476
  • 15 آذر 1399 - 12:30
2
استاندار اصفهان خبرداد؛

امهال سهم پرداخت کارفرمایان به تامین اجتماعی تا پایان امسال

امهال سهم پرداخت کارفرمایان به تامین اجتماعی تا پایان امسال
قلم/اصفهان_ استاندار اصفهان گفت: سهم پرداخت کارفرمایان به تامین اجتماعی تا ۲ ماه که از جمله مشاغل آسیب دیده کرونا هستند تا پایان امسال امهال می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

عباس رضایی روز شنبه در حاشیه ستاد ملی مقابله با کرونا که از طریق ویدئو کنفرانس با حضور رییس جمهوری برگزار شد، افزود: سهم پرداخت کارفرمایان به تامین اجتماعی تا ۲ ماه که از جمله مشاغل آسیب دیده کرونا هستند تا پایان امسال امهال می‌شود.

وی گفت: هزینه‌ای که بابت کرونا به حساب افراد واریز می‌شود از حساب جبران دین افراد برداشت نشود.

استاندار اصفهان ادامه داد: همچنین آن دسته از افراد و شرکت‌هایی که تا پایان سال ۹۸ به بانک‌ها بدهی داشتند تا یک سال دیگر تمدید شد تا جریمه‌ای مشمول آن‌ها نشود.

وی خاطرنشان کرد: ممنوعیت تردد از ۹ شب تا چهار صبح در شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر و شهرستان‌های قرمز تمدید شده است.

رضایی، از کادر بهداشت و درمان به ویژه پرستاران قدردانی و اضافه کرد: با توجه به کاهش تعداد فوتی‌ها و بستری ناشی از کرونا علاوه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط آحاد مردم، زحمات کادر درمان را از یاد نمی‌بریم.

وی با بیان اینکه تاکنون ۴۲۰ مصوبه در ستاد ملی مقابله با کرونا مورد بررسی قرار گرفت، افزود: ۸۵ درصد این مصوبات اجرایی شده است.

استاندار اصفهان ادامه داد: طی ۲ هفته گذشته اعمال محدودیت‌های سختگیرانه و همدلی و همراهی آحاد مردم آثار خود را در کل کشور و این استان برجا گذاشته است.

وی تصریح کرد: اگر پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌ها رعایت نشوند به وضعیت هفته‌های گذشته و افزایش بستری و مرگ و میر بر می‌گردیم و ناچار به اعمال محدودیت‌ها خواهیم بود.

رضایی ادامه داد: قرنطینه و تردد هوشمند از مسائل مهمی است که با استفاده از نرم افزار و سامانه‌های موجود می‌توان این مهم را عملیاتی کرد.

به گفته استاندار اصفهان، خوشبختانه با اعمال محدودیت طی ۲ هفته گذشته تعداد شهرهای قرمز کشور از ۱۶۰ شهر به ۶۴ شهر رسیده است.

در استان اصفهان امور بهداشتی و درمانی ۲۲ شهرستان با حدود چهار میلیون و ۵۰۰ هزار نفر زیرنظر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و ۲ شهرستان کاشان و آران و بیدگل با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت زیرنظر دانشگاه علوم پزشکی کاشان است.

براساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون یک میلیون و ۱۶ هزار و ۸۳۵ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شدند و ۴۹ هزار و ۶۹۵ نفر بر اثر این بیماری جان باختند.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.