stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ Friday, 5 July , 2024
  • کد خبر : 204865
  • 22 آذر 1399 - 11:19
2

روحانی: فقط ۱۲ شهرستان وضعیت قرمز دارد

روحانی: فقط ۱۲ شهرستان وضعیت قرمز دارد

رئیس جمهور از کاهش شهرهای با وضعیت قرمز به ۱۲ شهر خبر داد و گفت: با اقداماتی که از آبان و آذرماه انجام گرفت، روند این بیماری در اکثریت قاطع استان‌ها بجز موارد معدودی همه کاهشی و بسیار امیدوار کننده است.

قلم | qalamna.ir :

، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی امروز شنبه در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا اظهار کرد: حدود ۱۰ ماه است که مردم با ویروس خطرناک مواجه هستند و در این مدت در مجموع اقدامات بسیار خوبی انجام گرفته است.

وی افزود: در هفته‌های اخیر شاهد روند افزایش بودیم اما با اقداماتی که از آبان و آذرماه انجام گرفت امروز شاهد هستیم روند این بیماری در اکثریت قاطع استان‌ها بجز موارد معدودی همه کاهشی و بسیار امیدوار کننده است.

رئیس جمهور ادامه داد: در گزارش امروز دیدیم فقط ۱۲ شهرستان وضعیت قرمز دارند و بقیه نارنجی و زرد هستند و آن ۱۲ شهرستان هم با تلاش استانداران، رؤسای دانشگاه پزشکی و همه عزیزانی در این زمینه تلاش می‌کنند موفق خواهیم بود مهار کنیم و به شرایط نارنجی یا زرد برگردانیم.

روحانی تصریح کرد: همه این موفقیت‌ها در قدم اول مرهون مسؤولیت پذیری مردم و همچنین اعتماد مردم به تصمیمات ستاد ملی بود البتهخیلی‌ها خواستند در این زمینه اخلال ایجاد کرده و مردم را ناامید کنند و تردید ایجاد کنند. اساس امر اعتماد است. اگر ستاد ملی به عنوان مسؤول این کار را در کشور بر عهده دارد و مردم هم اعتماد داشته باشند کار بزرگی در این راستا انجام شد و ما مشکلاتی نداریم که نتوانیم‌آن را حل و فصل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: البته در کنار مردم اقدامات به موقع قرارگاه عملیاتی و نیروی انتظامی، سازمان بسیج و اتحادیه‌های صنفی و مؤسسات مردم نهاد و هلال احمر همه دست به دست هم دادند و اقدامات گسترده‌ای در هفته‌های اخیر انجام دادند و این موفقیت بزرگی بود. ما به مرز ۵۰۰ نفر فوتی در روز رسیدیم بودیم امروز به کانال دویست و خرده‌ای برگشتیم و امیدواریم با تلاش مردم و مسؤولین این رقم بازهم در هفته‌های آینده کاهشی باشد.

خبر تکمیل می‌شود…

منبع:

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.