stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 205695
  • 24 آذر 1399 - 1:05
5

خارج شدن بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز از چرخه پذیرش مبتلایان به کرونا

خارج شدن بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز از چرخه پذیرش مبتلایان به کرونا
بیمارستان امیرالمومنین(ع) تامین اجتماعی اهواز با فروکش کردن پیک ویروس کرونا در خوزستان روز یکشنبه از چرخه پذیرش مبتلایان به کرونا خارج شد.
قلم | qalamna.ir :

رییس بیمارستان امیرالمومنین(ع) تامین اجتماعی اهواز روزیکشنبه با تایید این خبر گفت: خروج این بیمارستان از چرخه پذیرش مبتلایان به کرونا بنا به درخواست دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه جندی شاپور اهواز بوده است.

دکتر محمد آرزومند افزود: در پیک دوم شیوع کرونا در خوزستان که حدود ۲ ماه به طول کشید، حدود ۴۰۰ مبتلا به این ویروس در بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز بستری شدند و مورد مراقبت و مداوا قرار گرفتند.

وی گفت: هم اکنون پذیرش بیماران عادی و انجام اعمال جراحی در بخش‌های مختلف این بیمارستان ۲۵۶تختخوابی، جریان دارد. در زمان قرار گرفتن بیمارستان امیرالمومنین (ع) تامین اجتماعی اهواز و ۲ بیمارستان ماهشهر و آبادان در چرخه پذیرش بیماران کرونایی، پذیرش سایر بیماران جامعه هدف به صورت موقت تعطیل شده بود.

پس از تیر گذشته این دومین بار است که این بیمارستان از چرخه پذیرش مبتلایان به ویروس کرونا خارج می‌شود و فعالیت عادی خود را از سرمی‌گیرد.

رییس بیمارستان امیرالمومنین (ع) تامین اجتماعی اهواز ادامه داد:هم اکنون همه بخش‌های این بیمارستان پس از ضدعفونی و گندزدایی برای پذیرش بیماران عادی جامعه هدف آماده سازی شده است.

بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز بزرگترین مرکز درمانی سازمان تامین اجتماعی در جنوب غرب کشور است و روزانه پذیرای مراجعان از نقاط مختلف خوزستان و برخی استان‌های همجوار است. 

گفته می‌شود بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) وابسته به بهداری ناجا در اهواز نیز با فروکش کردن پیک کرونا از چرخه پذیرش مبتلایان به این ویروس خارج شده است.

با گذشت سه هفته از اعمال محدودیت و ممنوعیت‌ کرونایی در خوزستان از میزان ابتلا به این ویروس به طور قابل ملاحظه‌ای کاسته شده و کادر درمانی فشار کمتری را متحمل شدند.

هم اکنون غیر از  اهواز، آبادان و بهبهان که در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند بقیه مناطق خوزستان در وضعیت زرد هستند.

در همین حال ستاد استانی مدیریت ویروس کرونا نسبت به شیوع ابتلا به این ویروس کشنده در دورهمی‌های خانوادگی شب یلدا در ۳۰ آذر به عموم مردم و خطر دوباره جولان این ویروس هشدار داد.

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.