stat counter
تاریخ : جمعه, ۴ خرداد , ۱۴۰۳ Friday, 24 May , 2024
  • کد خبر : 209712
  • 30 آذر 1399 - 19:12
1

با انعقاد تفاهمنامه توسعه راه‌های روستایی فارس شتاب می‌گیرد

با انعقاد تفاهمنامه توسعه راه‌های روستایی فارس شتاب می‌گیرد
فارس/قلم- با انعقاد تفاهمنامه بسیج سازندگی فارس و راهداری استان ۱۵۹ روستای فارس از نعمت راه روستایی مناسب برخوردار می شوند.
قلم | qalamna.ir :
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در نشست تفاهم نامه مشترک همکاری با بسیج سازندگی فارس گفت: استان فارس دارای ۱۱ هزار کیلومتر راه روستایی است که ۶۰ درصد آن آسفالته و ۴۰ درصد راه خاکی و شوسه است.
سیاهپور با اشاره به اجرای طرح ابرار (اقدام برای راه‌های اولویت دار روستایی) در استان فارس گفت: در مرحله اول اجرای این طرح ساماندهی ۱۲۸ کیلومتر از راه‌های روستایی را آغاز شده و در مرحله دوم این طرح نیز ساماندهی ۵۲۰ کیلومتر از راه‌های روستایی و فرعی استان هدف ما خواهد بود.
 
  • مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس با بیان اینکه توسعه راه‌های روستایی فارس شتاب می‌گیرد افزود: هزار و ۸۴۴ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان فارس دارای راه آسفالته و ۱۵۹ روستای ۲۰ خانوار به بالا نیز فاقد راه روستایی آسفالته هستند که امید داریم در قالب این تفاهم نامه و همچنین طرح ملی ابرار از نعمت راه روستایی مناسب برخوردار شوند.
    سیاهپور با اشاره به اینکه نزدیک به ۳۰ هزار و ۶۰۰ روستا در استان فارس وجود دارد اظهار داشت: از این تعداد نزدیک به ۱۶۰۰ روستای زیر ۲۰ خانوار در فارس وجود دارد و تعداد روستا‌های زیر ۲۰ خانوار فاقد آسفالت در استان ۹۳۲ روستا است.
وی ادامه داد:در این تفاهم نامه مشترک با بهره گیری از امکانات و ظرفیت‌های مهندسی بسیج و سپاه در احداث راه‌های روستایی و پل‌های مواصلاتی شاهد توزیع عادلانه توسعه در راه‌های روستایی استان هستیم.
در این مراسم سرهنگ قزل سفلی رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس نیز هدف از انعقاد این تفاهم نامه مشترک را استفاده از ظرفیت و توانمندی‌های موجود بسیج برای هم افزایی بین بخشی در راستای احداث و توسعه راه‌های روستایی استان اعلام کرد.
هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.