stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024
  • کد خبر : 210509
  • 02 دی 1399 - 10:31
2
رئیس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان همدان:

عدم همبستگی بین ادارات همدان در حوزه گردشگری

عدم همبستگی بین ادارات همدان در حوزه گردشگری
قلم/ همدان- رئیس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان همدان گفت: هیچ گونه همبستگی بین ادارات استان برای اقدامات حوزه گردشگری وجود ندارد
قلم | qalamna.ir :
قلم، مهرداد ضیائی مهر به بیان مشکلات حوزه گردشگری پرداخت و گفت: متاسفانه به کارگیری مدیران غیر متخصص در حوزه تخصصی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی باعث بی ‌توجهی و آسیب به این حوزه شده است.
وی با اشاره به شرایط کنونی با شیوع ویروس کرونا و آسیب های آن به حوزه گردشگری، اظهار کرد: درکمتر استانی برنامه‌ای برای پساکرونا برای رفع مشکلات و دغدغه‌های حوزه گردشگری تدوین شده است و استان همدان نیز از این موضوع مستثنی نیست.
رئیس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان همدان با بیان اینکه هیچ گونه همبستگی بین ادارات استان برای اقدامات حوزه گردشگری وجود ندارد، افزود: رایگان کردن احداث هتل در راستای حمایت از سرمایه گذاران و رونق صنعت گردشگری توسط شورای شهر همدان در دوره‌های چهارم و پنجم اقدام ارزشمندی بود و این‌گونه اقدامات می‌تواند در رونق صنعت گردشگری و اقتصاد استان تاثیرگذار باشد.
وی در این زمینه اضافه کرد: اگر ما ادعای پایتخت تاریخ و تمدن کشور را داریم و جزو پنج استان گردشگری کشور هستیم باید به مشکلات این حوزه نیز بپردازیم مخصوصاً در حال حاضر و شرایط شیوع ویروس کرونا می‌توانیم از این فرصت برای رفع مشکلات برای پساکرونا استفاده کنیم.
هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.