stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۲ مهر , ۱۴۰۳ Thursday, 3 October , 2024
  • کد خبر : 211422
  • 03 دی 1399 - 18:15
3

آمادگی برای موج جدید بیماری کووید۱۹ در فارس

آمادگی برای موج جدید بیماری کووید۱۹ در فارس
فارس/قلم- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، آمادگی و پیش بینی برای موج جدید بیماری کووید۱۹ در استان فارس را اولویت دستور کار این ستاد در دانشگاه برشمرد.
قلم | qalamna.ir :

دکتر مهرزاد لطفی در دویست و سی و یکمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه با تاکید بر اینکه مردم باید مراقب موج جدید این بیماری در زمستان باشند، گفت: این بیماری خطرناک قابل پیش بینی نیست و تنها با رعایت استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در دورهمی‌های خانوادگی و تجمعات، شست و شو و ضدعفونی کردن مرتب دست‌ها و رعایت فاصله فیزیکی می‌توانیم از سلامت خود و اطرافیانمان مراقبت کنیم و شاهد کاهش بیشتر آمار این بیماری در کشور باشیم.

وی، انتخاب شیوه زندگی سالم و رعایت اصول بهداشتی در خانواده‌ها را در کنترل و مدیریت این بیماری بسیار تاثیرگذار دانست و افزود: درسی که از بحران‌ها می‌توان گرفت، داشتن آمادگی، پیش بینی و انتخاب شیوه زندگی سالم است که این عوامل مهم در تامین سلامت جامعه و کاهش اضطراب و استرس بسیار موثر است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز اضافه کرد: گاهی با کوچکترین سهل انگاری و رعایت نکردن توصیه‌های بهداشتی مرتبط با این بیماری، شاهد آسیب دیدن خانواده‌ها و درگیر شدن با بحرانی هستیم که بسیار ناراحت کننده است.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.