stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 212301
  • 06 دی 1399 - 11:48
3
به ریاست آیت‌الله سعیدی؛

سی‌وهشتمین نشست قرارگاه ۱۹ دی در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد +تصاویر

سی‌وهشتمین نشست قرارگاه ۱۹ دی در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد +تصاویر
سی و هشتمین نشست قرارگاه 19 دی استان قم به ریاست آیت‌الله سعیدی و با حضور جمعی از شخصیت‌های حوزوی و مسؤولان ارشد استان در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت سلام الله علیها برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

سی و هشتمین نشست قرارگاه ۱۹ دی استان قم پیش از ظهر امروز با بررسی دو موضوع ارائه گزارش قرارگاه ثارالله سپاه و ستاد امر به معروف و گزارش معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری در خصوص سند تحول فرهنگی اجتماعی در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) برگزار شد.
در این نشست حجت‌الاسلام صفر فلاحی با گرامی داشت یاد سرداران شهید سلیمانی و فخری زاده وتسلیت به مناسبت در گذشت مادر شهیدان کارکوب زاده که امروز به رحمت خداد رفتند با ارائه گزارشی از فعالیت دبیر خانه قرارگاه ۱۹ دی و پیگیری‌های صورت گرفته از تقسیم وظایف این قرارگاه در بین ۳۱ دستگاه اجرایی استان خبر داد‌.

وی با اشاره به عمل کرد خوب برخی از دستگاه‌ها گفت: باید از دستگاه قضایی به خاطر راه اندازی قرارگاهی با عنوان قرارگاه کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی قم و اختصاص قاضی ویژه برای این امر و تشکیل قرار گاه ثارالله از سوی سپاه پاسداران برای انجام تذکر لسانی و ساماندهی گروههای مردم نهاد توسط این قرارگاه تقدیر کرد .
وی افزود: برابر وظایف در نظر گرفته شده برای دستگاه‌ها دفتر تبلیغات حوزه علمیه مسئولیت ارائه آموزش به مجموعه ها را بر عهده دارد.
فلاحی عنوان کرد: با توجه به اعلام آمادگی و فراهم آوردن مقدمات بهرمندی دستگاه‌ها از آموزش‌های لازم از دفترتبلیغات اسلامی قدردانی می‌شود.
در ادامه جلسه مسئولین قرارگاه ثارالله در خصوص عملکرد این قرارگاه در طول یک سال گذشته گزارشی به همراه پیشنهاداتی جهت تصمیم‌گیری و تصویب ومساعدت اعضای قرارگاه ارائه دادند.
سپس معاون سیاسی استانداری در خصوص سند تحول فرهنگی اجتماعی گزارشی در نشست ارائه کرد‌.
سلیمان پور گفت: تلاش شده است تا سند تحول فرهنگی اجتماعی استان با توجه به دغدغه های مقام معظم رهبری دام ظله العالی تدوین شود و سمت وسوی آن کاهش آسیب های اجتماعی باشد.

پایان پیام/

  • منبع : آستان حضرت معصومه (س)

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.