stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۱ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 1 July , 2024
  • کد خبر : 212580
  • 06 دی 1399 - 11:19
2

روحانی: باید شرایط کنترل ویروس کرونا را پایدار نگه‌ داریم

روحانی: باید شرایط کنترل ویروس کرونا را پایدار نگه‌ داریم

رئیس جمهو با بیان اینکه امروز در کشور منطقه قرمز و نارنجی نداریم،‌ گفت: باید شرایط کنترل ویروس کرونا را پایدار نگه داریم تا به روزی برسیم که در استان‌ها هیچ فوتی و حنی بستری نداشته باشیم.

قلم | qalamna.ir :

، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: در مدت ۱۰ ماهی که از شیوع کرونا عبور کردیم و وارد ماه یازدهم شدیم، به طور مرتب حداقل هفته‌ای یک جلسه در ستاد و چند جلسه در کمیته‌های مختلف هماهنگی، البته غیر از قرارگاه و وزارت بهداشت که شبانه روز فعال هستند، برگزار شد و بسیار خوشحالیم که امروز در کشور منطقه قرمز نداریم، منطقه نارنجی هم تقریباً نداریم و مناطقی که داریم، زرد هستند.

وی با بیان اینکه باید بتوانیم این شرایط را نگهداریم، گفت: از مردم که با همه وجود و توان با رعایت پروتکل‌ها بویژه در شب یلدا که از حیث دیدار خانوادگی برای مردم مهم بود، توجه کردند و همچنین از ناجا و صداوسیما که ذهن‌ها را آماده کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم شب یلدا تأثیری بر این روند نگذاشته باشد.

رئیس جمهور با مناسب خواندن شرایط اظهار کرد: برای رسیدن به مطلوب باید تلاش کنیم. صد و سی و چند فوتی برای ما خیلی زیاد است و باید تلاش کنیم استان‌ها در طول هفته فوتی یا حتی بستری نداشته باشند و با کمک همگان رسیدن به آن روز امکان پذیر است.

روحانی با مهم خواندن پایدار شدن وضعیت کنترل کرونا گفت: کار را قبل از آبان شروع کردیم و از ۴ آبان همچنین ۱۴ آبان ادامه دادیم و آذرماه هم شرایط هوشمندتر را اعمال کردیم و امروز شرایط مطلوب‌تری پیش ما است.

وی اضافه کرد: وقتی ایران را با کشورهای پیشرفته و اروپا مقایسه می‌کنیم، عقب نیستیم. در کارکرد همه عوامل تأثیر گذار بسیار مهم است و باید این شرایط را پایدار نگهداریم و پایدار ماندن یکی از مسائل بسیار مهم ما است.

خبر تکمیل می‌شود…

منبع:

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.