stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
  • کد خبر : 213201
  • 07 دی 1399 - 11:30
1
همزمان با سراسر کشور

کنگره ملی ۱۷ هزار زن شهید، جانباز و آزاده در هرمزگان برگزار می‌شود

کنگره ملی ۱۷ هزار زن شهید، جانباز و آزاده  در هرمزگان برگزار می‌شود
هرمزگان/قلم-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: کنگره ملی ۱۷ هزار زن شهید، جانباز و آزاده در بهمن‌ماه امسال همزمان با سایر استان‌ها برگزار خواهد شد.
قلم | qalamna.ir :

جلسه استانی با هدف برنامه‌ریزی و هماهنگی در خصوص برگزاری کنگره ملی ۱۷ هزار شهید زن، جانباز و آزاده، با حضور عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان، مریم یگانه مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان و جمعی از مسئولان این استان برگزار شد.
ناوکی با اشاره به نقش بی‌بدیل زنان ایثارگر در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، گفت: شیرزنان هرمزگانی نیز همچون دیگر زنان این مرز و بوم با عزمی راسخ، توکل، صبر و استقامت حماسه‌ها آفریدند و دین خود را ادا کردند.
وی زنان شهید، جانباز و آزاده استان هرمزگان را ۸۷ نفر عنوان کرد و افزود: این عزیزان برای پاسداری از ارزش‌های دینی و نظام اسلامی تلاش کردند، بی‌تردید اگر حمایت و همکاری زنان در دوران حساس جنگ نبود، پیروزی و استقلال به‌دست نمی‌‌آمد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با بیان اینکه ارج نهادن به مقام شامخ بانوان شهید، انتقال و انتشار ایثارگری آنان در جامعه ضروری است، افزود: با توجه به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، کنگره فوق‌الذکر به صورت آنلاین در همه استان‌ها از جمله هرمزگان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.