stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
  • کد خبر : 218889
  • 16 دی 1399 - 17:57
2

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی فارس: آغاز مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی فارس

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی فارس: آغاز مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی فارس
فارس/قلم: آغاز مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی فارس
قلم | qalamna.ir :

قلم از فارس، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی فارس از پذیرش مرحله تکمیل ظرفیت در دوره‌های کاردانی و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) مهرماه سال ۱۳۹۹ مراکز آموزش علمی کاربردی استان از امروز ۱۶ دی ماه خبر داد.
حبیب دانش منش گفت: براساس مصوبات شورای سنجش و پذیرش دانشجو وزارت متبوع مقرر شد با توجه به عدم تکمیل ظرفیت پذیرش برخی از رشته‌های تحصیلی در پذیرش دوره‌های کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی مهرماه سال ۱۳۹۹، تکمیل ظرفیت پذیرش دوره‌های مذکور در بهمن‌ماه انجام شود.
او اضافه کرد: متقاضیان می‌توانند در مقطع کاردانی از امروز روز سه‌شنبه ۱۶ دی‌ماه تا دوشنبه ۲۲ دی‌ماه و در مقطع کارشناسی از روز چهارشنبه ۱۷ دی‌ماه تا سه‌شنبه ۲۳ دی‌ماه امسال با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org از رشته‌محل‌های پذیرنده دانشجو در این مرحله اطلاع حاصل کرده و برای ثبت‌نام به مرکز آموزشی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه کنند.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی فارس گفت: این واحد دانشگاهی در ۲۱ مرکز آموزش علمی کاربردی در سطح استان در ۷۴ رشته کاردانی، ۴۷ رشته کارشناسی و ۱۸۹ کد رشته محل کاردانی و کارشناسی در این مرحله از تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو خواهد داشت.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.