stat counter
تاریخ : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 11 May , 2024
  • کد خبر : 219371
  • 17 دی 1399 - 14:22
0
امام جمعه مرکز اسلامی بوئنوس آیرس آرژانتین:

اسلام در آرژانتین روبه توسعه است

اسلام در آرژانتین روبه توسعه است
مرکزی_امام جمعه مرکز اسلامی بوئنوس آیرس آرژانتین گفت: اسلام در آرژانتین روبه توسعه است و مردم تشنه خداپرستی هستند.
قلم | qalamna.ir :

حجت‌الاسلام شیخ عبدالکریم پاز امروز در نشست خبری اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در اراک، ابراز کرد: قبل از انقلاب، مهاجرانی که از سوریه و لبنان به آرژانتین مهاجرت کرده بودند از سبک زندگی اسلامی فاصله گرفته و آن را فراموش کرده بودند که با پیروزی انقلاب اسلامی تحول عظیمی در آرژانتین شکل گرفت.

وی افزود: امام خمینی (ره) با مجاهدت و عمل به هر آنچه که از مکتب اهل بیت(ع) فراگرفته بودند، تحولی عظیم در جهان ایجاد کردند.

حجت الاسلام عبدالکریم با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران تحولی عظیم در مناسبات مذهبی و اجتماعی آمریکای لاتین ایجاد کرد، گفت: اسلام دین محبت است و در اسلام به جایگاه زن اهمیت ویژه ای داده شده، در حالی که در غرب و آمریکا با نشان دادن صحنه های دروغین از زندگی مردم، سعی در نشان دادن زندگی دروغین به مردم ایران دارند و در حالی که اکنون زنان خود را مدعی داشتن حق سقط جنین میدانند.

وی اظهار کرد: امروزه در دنیا تسلط به زبان فارسی نیز امتیاز محسوب میشود و در کشورهای عربی آنان که وجدان بیدار دارند با تسلط به زبان فارسی سعی در بررسی زندگی سردار سلیمانی و شهدای بزرگ ایران دارند.

شیخ عبدالکریم پاز افزود: مردم ایران نقش ویژه ای در بیداری مردم منطقه به لحاظ هوشیاری خود دارند و با انجام حرکاتی که به سمت بین المللی شدن میرود سعی در بیداری مردم دنیا دارند.

پاز یادآور شد: شهادت سردار سلیمانی که از مجاهدان اسلام بود دنیا را تکان داد و اکنون مردم در آرژانتین به لحاظ دشمنی های دنیا با ایران، به بررسی وضعیت ایران و اسلام مشتاق شده اند و این حرکات دشمنان ایران در دنیا باعث بروز مودت مردم برخی از کشورها با آنها شده است.

هشتگ: , , , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.