stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 8 July , 2024
  • کد خبر : 221768
  • 21 دی 1399 - 15:30
3
امام جمعه شاهین شهر:

امروز نظام ما انقلابی متدین و متعصب نمی خواهد/ انقلابی باید متفکر باشد

امروز نظام ما انقلابی متدین و متعصب نمی خواهد/ انقلابی باید متفکر باشد
اصفهان_ امام جمعه شاهین شهر گفت: امروز نظام ما انقلابی متدین و متعصب نمی خواهد و انقلابی باید متفکر نیز باشد. ما باید تلاش کنیم انسان هایی تربیت کنیم که در تداوم نظام بتوانند ساعی و تلاشگر باشند.
قلم | qalamna.ir :

اولین جلسه برنامه ریزی و هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه فجر ظهر امروز دوشنبه ۲۱ دی ماه، در محل سالن اجتماعات فرمانداری شاهین شهر با حضور حجت السلام و المسلمین قاسم هاشمی، امام جمعه شاهین شهر، اسفندیار تاجمیری، فزماندار شاهین شهر و میمه و جمعی از مسئولین برگزار شد.

در ابتدای این جلسه امام جمعه شاهین شهر با اشاره به اینکه امام پیش بینی امام یکی پس از دیگری درست از آب در آمد، اظهار کرد: نمونه این موارد وقتی بود که سال ۱۳۶۷، پیام امام را به “میخائیل سرگی‌یویچ گورباچُف” دادند، هر کسی پیام را خواند گفت:”خیرخواهی برای کل بشریت موج می زود”، من صدای شکسته شدن و خورد شدن استخوان های کمونیسم را می شنوم”.

حجت السلام و المسلیمن هاشمی تصریح کرد: نظام های دنیا یکی پس از دیگری فرو پاشید، کمونیسم، نازیسم فروپاشید و تنها نظامی که خودش را پایان تاریخ می دانست نظام لیبرالیسم بود.

وی با استناد به بیانات مقم معظم رهبری با این مضمون که ” افول نظام امریکا را وعده داده بودند” گفت: این سخن و پیش بینی درست از آب در آمد و امروز شاهد فروپاشی نظامی هستیم که خودش را یکه تاز جهان می دانست الان قابل شنیدن و استماع است.

این مقام مسئول افزود: امروز نظام ما انقلابی متدین و متعصب نمی خواهد و انقلابی باید متفکر نیز باشد. ما باید تلاش کنیم انسان هایی تربیت کنیم که در تداوم نظام بتوانند ساعی و تلاشگر باشند.

امام جمعه شاهین شهر گفت: آنچه ریشه های انقلاب را مانا و پویا نگه می دارد، تربیت نیروهایی در راستای اهداف امام و انقلاب است. امروز برای نگهداشتن انقلاب نیاز به داشتن سواد رسانه ای است تا فرزندان اطلاعات خود را در مورد نظام و انقلاب بالا ببرند.

وی افزود: ما با وجود همه تحریم ها که در هر کشوری قرار می گرفت فرو می پاشید، توانستیم در همه عرصه های علمی و هنری به موفقیت های چشم گیری دست پیدا کنیم که حتی خودی ها هم فکر آن را نمی کردند. به طور مثال در علوم هوافضا دستیابی به موفقیت در این عرصه مورد توجه همه کشورها است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه کلید امنیت غرب آسیا و خاور میانه در دست ایران است هیچ برنامه ای در نظام سلطه نمی تواند بدون نظر ایران اقدامی انجام دهد. قدرت نظامی و برتری های موشکی ایران حرف های زیادی برای گفتن دارد.

معنابخشی به زندگی، مهمترین پیام انقلاب اسلامی بود

اسفندیار تاجمیری در ادامه این نشست خبری با اشاره به اینکه دهه فجر مهمترین مناسبت سیاسی، اجتماعی و ملی است؛ گفت: همه ما باید طبق مناسبات شهروندی برنامه های مناسبی را انجام دهیم.

وی ادامه داد: معنابخشی به زندگی، مهمترین پیام انقلاب اسلامی بود و در ادامه همراهی مردم باعث حضور ما در اینجا را فراهم کرد. مردم ایران در مسیر پیشرفت زودتر از دیگر ملت ها پیشگام بودند.

این مقام مسئول در ادامه اشاره ای هم به انتخابات ریاست جمهور و شورای اسلامی شهر و روستا کرد و افزود: به نظر می رسد مشارکت مردم و مردم داری در این عرصه ها بسیار مهم است و باید شاهد حضور حداکثری آن ها در انتخابات باشیم.

فرماندار شاهین شهر و میمه گفت: مهمترین تکلیف و هدف ما این است که قوی باشیم و با بسیج امکانات به اهداف برسیم چرا که عدم استفاده از ظرفیت های پیش رو باعث می شود پاسخگوی نیازهای مردم نباشیم.

تاجمیری ادامه داد: شرایط کرونا در کشور شرایط رو به جلویی است ولی این موضوع نباید باعث شود که به ساده انگاری برسیم و پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنیم.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار ناهید حاجی رضازاده

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.