stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 12 May , 2024
  • کد خبر : 231787
  • 12 بهمن 1399 - 11:40
0

پیام استاندار هرمزگان به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی

پیام استاندار هرمزگان به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی
هرمزگان-استاندار هرمزگان با صدور پیامی، فرارسیدن دوازدهم بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و آغاز ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.
قلم | qalamna.ir :

دکتر فریدون همتی در این پیام آورده است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم

وَالْفَجْرِ ﴿١﴾ وَلَیَالٍ عَشْرٍ ﴿٢﴾

انقلاب اسلامی ایران به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای تاریخ به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و با حضور گسترده مردم این سرزمین، رژیم طاغوتی ستمشاهی را سرنگون نمود و طلیعه جدیدی از استقلال و آزادی را در ایران رقم زد.

رمز موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی، اتحاد مردم و تبعیت آحاد مختلف از رهبری مدبرانه امام راحل بود و از دل آن با رای و خواست اکثریت قاطع ملت ایران، نظام جمهوری اسلامی ایران برآمد و در این کشور مستقر گردید.

امروز که چهل و دومین فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران فرارسیده است، شاهد پیشرفت های شگرف ایران اسلامی در عرصه های مختلف هستیم که آبادانی و امنیت را در سراسر این سرزمین به ارمغان آورده است.

انقلاب اسلامی به کشور ما هویتی تازه بر مبنای آموزه های دینی با اتکا به کوشش و جهاد در راه خدا بخشید و این فرهنگ و هویت انقلابی منجر به پیروزی های گوناگون ما در رخدادهای مختلف در مقابله با دشمنان، از جمله در جنگ تحمیلی و تحریم های اقتصادی شده است.

دشمنان از همان نخستین روز پیروزی انقلاب، برای ضربه زدن به آن انواع توطئه ها و ترفندها را به کار گرفته اند اما ملت ایران با ایمان به خدا و استقامت در راهی که در آن قدم گذاشتند و همچنین با توسل به اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، پیروی از فرامین ولایت فقیه، بهره گیری از فرهنگ ایثار و شهادت و جهاد در راه خدا هیچگاه اجازه ندادند تا خدشه ای به این انقلاب و نظام وارد شود.

انقلاب اسلامی علاوه بر آثار و برکات بسیاری که برای ایران اسلامی به همراه داشت، توانست تاثیرات گسترده ای را در منطقه و جهان داشته باشد. این انقلاب هژمونی استکبار را در هم کوبید و بیداری گسترده ای را در میان ملت ها و آزادی خواهان عالم رقم زد.

امروز در هر نقطه از این کره خاکی اثرات انقلاب اسلامی در آگاه سازی مردم و خیزش آنها بر علیه ظالمین و مستکبرین مشهود است و به حول و قوه الهی این راه پرافتخار تا ظهور حضرت ولی عصر (عج) تداوم خواهد داشت.

استان هرمزگان نیز که در منطقه ای استراتژیک در همجواری با آب های خلیج فارس و دریای عمان و در مرزهای جنوبی ایران اسلامی قرار دارد، در طول ۴۲ سال گذشته همگام با دیگر مناطق کشور، پیشرفت های چشمگیر و بزرگی را به چشم دیده است.

ایجاد امکانات متعدد تجاری، اقتصادی، بهداشتی، درمانی، آموزشی، عمرانی، فرهنگی و… رفاه و آسایش را برای مردم این خطه رقم زده است و هرمزگان امروزه با برخورداری از ظرفیت های متعدد به پایتخت اقتصادی و دروازه تجارت ایران شهرت یافته است و از جمله استان هایی به شمار می رود که مهمترین نقش را در اقتصاد ملی ایفا می کنند.

مردم دلیر هرمزگان که سابقه مبارزات آنان با دشمن بیگانه، برگ زرینی را در تاریخ سرزمین ایران رقم زده است، در راه پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع از این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران با فداکاری و ایثارگری، شهدا، جانبازان و آزادگان بسیاری را تقدیم نمودند و همچنان محکم و استوار بر عهد انقلابی خود باقی مانده اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای بزرگوار، فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، آحاد ملت شریف ایران و به ویژه مردم مومن و انقلابی استان هرمزگان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تبریک عرض می نمایم و امیدوارم شاهد موفقیت‌های روزافزون ایران اسلامی باشیم.

فریدون همتی

استاندار هرمزگان

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.