stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
  • کد خبر : 232253
  • 13 بهمن 1399 - 2:15
1
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت :

کرمانشاه میزبان وزیر و نماینده ویژه وزیر کار می شود

کرمانشاه میزبان وزیر و نماینده ویژه وزیر کار می شود
کرمانشاه - قلمنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: معاون وزیر و نماینده ویژه وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی هفته جاری به استان کرمانشاه سفر خواهند کرد.
قلم | qalamna.ir :

هدایت حاتمی گفت: معاون وزیر و نماینده ویژه وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با هدف توسعه برنامه‌های اشتغالزا و نیز حمایت از سرمایه‌گذاری‌ها در هفته جاری به این استان سفر خواهند کرد.

هدایت حاتمی روز یکشنبه در جلسه بررسی و تبیین برنامه های حوزه اقتصاد در دهه مبارک فجر با تبریک فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: بررسی و پیگیری پروژه‌های مربوط به شستا، طرح‌های مرتبط با تجارت مرزی، پروژه‌های مربوط به زنجیره‌های ارزش، مشاغل کوچک و کارگاهی و بحث بیمه روستایی از مهمترین اهداف سفر تیم وزارت کار به استان است.

وی یکی دیگر از اهداف این سفر را تامین مالی بانک‌ها عنوان کرد و گفت: مدیران بانک‌های رفاه کارگران، توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید نیز به همراه این تیم به استان کرمانشاه خواهند آمد تا با تامین مالی این بانکها بخشی از کمبود اعتبارات لازم برای تکمیل و تجهیز پروژه های استان تامین و مرتفع گردد که امیدوارم تنفس جدیدی برای اقتصاد استان ایجاد شود.

حاتمی در ادامه با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر افزود: دهه مبارک فجر فرصت گرانبهایی برای بیان دستاوردهای انقلاب است و ما باید در این ایام به عنوان یک وظیفه ملی مردم را از دستاوردهای انقلاب و دولت خدمتگزار آگاه نماییم تا بخشی از تبلیغات مخربی که علیه نظام اسلامیمان صورت می گیرد را خنثی کنیم.

 
 
 
هشتگ: , , , ,
  • خبرنگار دانشیار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.