stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
  • کد خبر : 234727
  • 16 بهمن 1399 - 1:41
0

حقوق زنان ۱۴۰۰ سال پیش در قرآن به رسمیت شناخته شده است

حقوق زنان ۱۴۰۰ سال پیش  در قرآن به رسمیت شناخته شده است

اسلامشهر- معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه غربی ها گمان می کنند که حقوق اجتماعی زنان را تعیین کرده اند، گفت: حقوق زنان ۱۴۰۰ سال پیش در قرآن به رسمیت شناخته شده است.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار مهر، رضوان حکیم زاده عصر چهارشنبه با حضور در شهرستان اسلامشهر با اشاره به مقام والای زنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی اظهار داشت: امام خمینی (ره) زنان را برای اولین بار با نوآوری و ابتکار عمل و با رعایت شئونات اسلامی در عرصه‌های مختلف اجتماع وارد کرد و شأن و شخصیت بانوان را به جایگاه اصلی خود رساند.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه تحصیل، ازدواج و اشتغال نباید به صورت دوگانه بیان شود، گفت: بیان این دوگانگی غلط است و برای زنان ارزش مادری باید پررنگ‌تر دیده شود.

حکیم زاده با بیان اینکه غربی‌ها از زنان استفاده ابزاری می‌کنند، افزود: ۱۴۰۰ سال پیش حقوق زنان در قرآن به رسمیت شناخته شده و بارها به آن تاکید شده است و غربی‌ها گمان می‌کنند آنان این حق را برای زنان تعیین کرده‌اند که درست نیست.

وی با تاکید بر شخصیت و نقش پررنگ حضرت زهرا (س) در جامعه عنوان داشت: ایشان در تمام عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و خانوادگی فعال و نقش چشم‌گیری را ایفا کرده است.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش‌وپرورش گفت: زنان اسلامشهر در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، علمی و ورزشی افتخاراتی را کسب کرده‌اند که مایه مباهات هستند و بی شک این زنان و بانوان افتخار آفرین در زمینه تربیت افرادی کارآمد و لایق نیز درخشان خواهند بود.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.