stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
  • کد خبر : 235307
  • 17 بهمن 1399 - 1:41
0

امام راحل با جوانان هرگز برخورد کلیشه ای، جذبی و سلبی نداشتند

امام راحل با جوانان هرگز برخورد کلیشه ای، جذبی و سلبی نداشتند

ری- معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه شکاف میان نسل ها یک رخداد طبیعی و عادی است، گفت: امام راحل با جوانان هرگز برخورد کلیشه ای، جذبی و سلبی نداشتند.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار مهر، معصومه ابتکار ظهر پنج شنبه در مراسم اختتامیه «جشنواره فرهنگی و هنری دختران» که به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و با حضور محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش، سید حسن خمینی، تولیت آستان مقدس حضرت امام خمینی (ره) و جمعی از مدیران و کارکنان مناطق مختلف ادارات آموزش پرورش در حرم امام خمینی (ره) برگزار شد اظهار داشت: اگر نسل جوان با آموزش صحیح نسل گذشته بتواند بیاندیشد و پرسش گری داشته باشد چالش‌هایشان برطرف خواهد شد.

ابتکار با بیان اینکه شکاف میان نسل‌ها یک رخداد طبیعی و عادی است افزود: فرصت انتقال مفاهیم بین نسلی را باید جوانان و نوجوانان بدهیم چرا که گفتگوی بین نسلی از موارد بسیار مهمی است که برای تداوم ارزش‌ها و مفاهیم بلند انسان ساز در انقلاب بسیار کاربردی می‌باشد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده عنوان داشت: برگزاری این جشنواره یکی از نمونه‌های بسیار خوب تعامل امور زنان و خانواده با آموزش و پرورش می‌باشد که در قالب عکس و نوشتارها در خصوص مسائل روز مطرح شده است.

وی با اشاره به اینکه امام راحل با جوانان هرگز برخورد کلیشه‌ای، جذبی و سلبی نداشت گفت: یکی از دلایل استمرار و برقراری انقلاب همین موضوع بود، لذا باید مفاهیم عمیق فرهنگی و انسان‌ساز را به نسل جوان منتقل کنیم تا این موضوعات به کلیشه تبدیل نشوند.

ابتکار با بیان اینکه رشد علمی بانوان در دوران پس از انقلاب غرور آمیز است عنوان داشت: نگاه مؤثر امام راحل به بانوان زمینه را برای حضور آنان در اجتماع و شکوفایی استعدادهای آنها فراهم کرد که سبب شد زنان در عرصه‌های مختلف رتبه‌های خوبی را کسب کنند چنانچه در پیروز این دیدگاه در دولت دوازدهم تعداد زنان اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها از ۲۷.۵ درصد امروز به ۳۳.۳ درصد رسیده است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.