stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
  • کد خبر : 237486
  • 20 بهمن 1399 - 12:53
2
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد:

تولید سالانه ۱۷ هزار تن گوشت مرغ در بروجرد

تولید سالانه ۱۷ هزار تن گوشت مرغ در بروجرد
لرستان-رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: سالانه ۱۷ هزار تن گوشت مرغ در ۱۴۵ واحد مرغداری این شهرستان تولید و روانه بازار مصرف بروجرد و لرستان می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

حمید آزادبخت افزود: بروجرد یکی از قطب‌های پرورش مرغ گوشتی است و هم اکنون نیز مشکلی در تامین میزان مصرف شهروندان وجود ندارد.
وی اظهار داشت: کمبود و گرانی مرغ شهرستان‌ها و استان‌های مجاور تاثیر زیادی بر عرضه مرغ ورودی به بازار بروجرد مصرف در بروجرد گذاشته که لازم است دستگاه های همکار و تامین کننده مرغ مثل جهاد کشاورزی آمار و اطلاعات لازم را در بحث جوجه ریزی و عرضه به بازار را رصد و از خروج مرغ زنده از شهرستان جلوگیری بعمل آید.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد با اشاره به اینکه امروز حدود ۲۲ تن مرغ در سطح شهر توزیع می‌شود، اضافه کرد: برطرف شدن مشکل کمبود و گرانی قیمت مرغ در بروجرد نیاز به تعامل و همکاری دستگاه‌های تامین کننده مثل جهاد کشاورزی، نیروی انتطامی، دادستانی و اداره صنعت، معدن و تجارت به عنوان ناظر توزیع و مصرف دارد.

 

آزادبخت ادامه داد: روز گذشته قیمت مرغ زنده به ازای هر کیلوگرم ۱۵ هزار و ۴۰۰ تومان تعیین شده که پس از کشتار در کشتارگاه های لرستان و اراک قیمت هرکیلوگرم ۲۱ هزار و ۸۰۰ و مرغ کشتار همدان ۲۱ هزار و ۱۰۰ تومان مصوب شد.

 

وی یادآور شد: هرگونه قطعه بندی توسط عرضه کنندگان با کاربری بسته بندی برای فروش و عرضه درسطح فروشگاههای بزرگ و کوچک تخلف بوده و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد قاطع خواهد شد.

  • خبرنگار ح.خادمی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.