stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
  • کد خبر : 238416
  • 21 بهمن 1399 - 15:43
0
همزمان با ایام دهه فجر انجام شد،

افتتاح ۴۷ طرح اقتصادی، عمرانی و فرهنگی در تفرش

افتتاح ۴۷ طرح اقتصادی، عمرانی و فرهنگی در تفرش
مرکزی_ همزمان با ایام دهه فجر ۴۷ طرح اقتصادی، عمرانی و فرهنگی با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در تفرش افتتاح شد.
قلم | qalamna.ir :

۴۷ طرح اقتصادی، عمرانی و فرهنگی با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال همزمان با نهمین روز از ایام الله دهه فجر با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسولان در شهرستان تفرش بهره‌برداری شد.

استاندار مرکزی در این آیین بهره‌برداری از این طرح‌ها گفت: ۶۰۰ اشتغال مستقیم و غیر مستقیم با افتتاح این طرح‌ها در شهرستان تفرش فراهم شد.
وی اظهار داشت: ساختمان شهرداری تفرش با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار در ۱۰ سال گذشته آغاز و طی ۲ سال اخیر نیز با پیگیری مدیران عملیاتی شد.
استاندار مرکزی افزود: چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار طرح های دهه فجر در استان امسال به بهره‌برداری رسید.
سیدعلی آقازاده در ادامه افزود: دولت با وجود همه تبلیغات منفی در داخل و خارج تلاش می‌کند اما اگر ضعف و نقصی در حوزه خدمات وجود دارد، تلاش می شود با وجود تحریم و جنگ اقتصادی کشور مرتفع شود.
استاندار مرکزی تصریح کرد: امروز صبر و تلاش ملت ایران زبانزد است و تحریم ها باعث شد برکت های زیادی از جمله فناوری مدرن و صنعت فضایی شده است.
آقازاده افزود: بزرگترین مرکز ماهیان خاویاری در طریزآباد تفرش نیز  با ۳۰میلیارد ریال به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پروزش خاویاری استان مرکزی مطرح است.
وی اظهارداشت: ساختمان شهرداری نیز که امروز با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد، یکی از بهترین ساختمانهای شهرداری‌های استان است.
استاندار مرکزی گفت: ۲۹ طرح طرح ارتباطی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با ۹۰۶ هزار میلیون ریال اعتبار به صورت متمرکز بهره‌برداری شد.
آقازاده ادامه داد: دره گیان یکی از راه‌های ارتباطی مهم استان مرکزی است که امروز دکل مخابراتی این حوزه که حاصل مصوبات سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان بود، راه اندازی شد.
وی تاکید کرد: میزان رشد ارتباطات سیار و غیر سیار در چهار سال اخیر به ویژه بعد از سال های ۹۲ تا ۹۹ در حوزه  مخابراتی در استان مرکزی رشد قابل توجهی داشته است.

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.