stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 238616
  • 22 بهمن 1399 - 9:26
2

مسدود شدن جاده مسجدسلیمان – ایذه به دلیل رانش و ریزش کوه تا اطلاع ثانوی

مسدود شدن جاده مسجدسلیمان – ایذه به دلیل رانش و ریزش کوه تا اطلاع ثانوی
خوزستان - رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مسجدسلیمان گفت: جاده مسجد سلیمان - ایذه حدفاصل منطقه تلبزان - پاگچ گدار بر اثر رانش زمین و ریزش کوه تا اطلاع ثانوی مسدود است.
قلم | qalamna.ir :

ایمان صادقی بیان کرد: در کیلومتر ۱۸ جاده مسجدسلیمان – ایذه حدفاصل تلبزان به پاگچ گدار شاهد ریزش گسترده کوه بودیم که به همین دلیل این مسیر مسدود شد.

وی افزود: با وجود اینکه این جاده توسط شرکت نفت احداث شده و به اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مسجدسلیمان تحویل داده نشده، اما با اعزام ماموران راهداری علایم ایمنی در این جاده نصب شد.

صادقی با بیان اینکه رانش زمین در این منطقه به طول حدود ۳۰۰ متر رخ داده بیان کرد: با توجه به حجم زیاد ریزش کوه، ستاد بحران در فرمانداری مسجدسلیمان تشکیل شد و مقرر شد تا پلیس راه مسجدسلیمان در اطلاع رسانی انسداد مسیر و همچنین جانمایی علایم هشداردهنده در این مسیر اقدام کند.

صادقی ادامه داد: همچنین مقرر شد تا مسیر جایگزین مسجدسلیمان- پاگچ، جاده مسجدسلیمان، پاگچ و پل گدار باشد و هلال احمر نیز در اعزام ماموران زنده یاب،جسدیاب و فلزیاب برای تلفات انسانی احتمالی اقدام لازم را انجام دهند.

وی در خصوص اعزام ماشین آلات مورد نیاز نیز گفت: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجد سلیمان با همکاری اداره راهداری برای اعزام ماشین آلات سنگین مورد نیاز به این جاده اقدام کرده است و فرمانداری مسجد سلیمان پیگیری لازم را برای اعزام ماشین آلات سنگین بیشتر از ستاد مدیریت بحران خوزستان به این منطقه داشته است.

پاگچ روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان مسجدسلیمان در ۱۹۰ کیلومتری اهواز واقع است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.