این بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون ادامه داد: ما در کوران کرونا سر صحنه میرفتیم ولی یک تیم پزشکی داشتیم که سلامتی بچههای تیم را چک میکردند، به جز یکی دو نفر از هنروران که دچار بیماری شدند و پروژه را ترک کردند، بقیه در سلامت کامل بودند.معینی درباره لوکیشن تصویربرداری این فیلم هم توضیح داد: منطقهای که ما در آن کار میکردیم زورآباد فرحزاد بود و کار در آنجا بسیار سخت بود. خلافکاران زیادی در آن منطقه حضور داشتند یعنی به قدری استرس و اضطراب داشتیم که به صورت حفاظت شده کار میکردیم. از هر لحاظ در معرض آسیب بودیم. مثلاً خلافکاران میآمدند و با ما درگیر میشدند، یادم هست قاچاقچیان میگفتند اینجا جای خواب ماست اما شما آمدهاید و فیلم بازی میکنید. درواقع با حضور ما بازار کار آنها کساد شده بود از همین رو ما را اذیت میکردند.
این بازیگر ادامه داد: یکی از اذیتهای این خلافکاران این بود که یک روز آمدند و یکی از درختها را قطع کردند، آن درخت روی پای من افتاد و پایم شکست یعنی آن شکستگی که در فیلم میبینید واقعی بود. این امر باعث شد تدابیر امنیتی ببینند تا شرایط مصون شود. ضمن اینکه اکثر فیلم در تپهها روایت میشد که رفت و آمد را بسیار سخت میکرد.معینی درباره محتوای فیلم «ابلق» هم توضیح داد: هرچند این فیلم روایتگر آسیبهایی است که یک زن در معرضش قرار میگیرد اما گاهی میبینیم که برخی زنان هم با بی مبالاتی مشکلاتی را برای مردها ایجاد میکنند و باعث از هم پاشیدن یک خانواده میشوند. میخواهم بگویم این مشکل ممکن است برای هر کسی پیش بیاید ضمن اینکه این موضوع فقط مختص یک طبقه خاص نیست بلکه در همه اقشار جامعه دیده میشود.
این بازیگر بیان کرد: گاهی ما نگران برخی قضاوتها میشویم این در حالی است که باید از ابتدا فرهنگسازی میشد، به نظرم خانمها در معرض آسیب بیشتری هستند. این واقعیتی در جامعه ماست پس نباید وارد خط قرمزهای خانمها شد. ضمن اینکه برخی موضوعات به اصالت افراد برمیگردد، اگر کسی اصالت داشته باشد خود را دستمایه قرار نمیدهد.وی در پایان گفت: موضوع فیلم متفاوت بود و حالا که حاصل کار را در جشنواره دیدم، معتقدم ارزش آن را داشت چهار ماه در فضایی که پر از درد و مشکلات بود بمانیم و کار کنیم.