stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 238970
  • 23 بهمن 1399 - 1:41
1

عملکرد برخی افراد نباید موجب خدشه به روح نظام شود

عملکرد برخی افراد نباید موجب خدشه به روح نظام شود

ری- رئیس دیوان محاسبات کشور با اشاره به اینکه گاهی عملکرد بد برخی مسئولان و فرزندانشان به نام کلیت نظام اسلامی نوشته می‌شود، گفت: عملکرد برخی افراد نباید موجب خدشه به روح نظام شود.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار مهر، مهرداد بذرپاش ظهر چهارشنبه در مراسم پایانی راهپیمایی نمادین موتوری و خودرویی ۲۲ بهمن ری که در جوار حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: امروز با توجه به دستاوردهای علمی و نظامی موجود در کشور مشاهده می‌کنیم که سخن امام راحل که می‌فرمودند؛ «در کنار بلوک شرق و بلوک غرب قدرت دیگری به نام جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است» محقق شده و با قدرت، پناهی برای آزادگان و مظلومان جهان محسوب می‌شود.

بذرپاش با تاکید بر حضور و حمایت‌های مردم از نظام گفت: امروز از افراد آگاهی که طاغوت و وقایع آن زمان را به خوبی لمس کرده اند توقع می‌رود که برای ۷۰ درصد جمعیت ایران که در حال حاضر متولدین پس از انقلاب هستند آن زمان و خفقان آن روزها را تبیین کنند و رسانه‌ها به این موارد بپردازند.

رئیس دیوان محاسبات کشور با انتقاد از اینکه ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی آن طور که شایسته است در مدارس و اماکن عمومی تبیین نشده بیان داشت: این کم کاری دستگاه‌های مختلف در برهه کنونی وظیفه دلسوزان نظام را دو چندان کرده که باید به روشنگری جوانان بپردازند.

وی عنوان داشت: گاهی اوقات دیده می‌شود عملکرد بد برخی مسئولان و فرزندانشان که جزئی از کالبد نظام است به نام کلیت نظام اسلامی ایران نوشته می‌شود در حالی که عملکرد افراد نباید موجب خدشه در روح نظام شود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.