stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
  • کد خبر : 239144
  • 24 بهمن 1399 - 13:47
0
مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا:

یوم الله ۲۲ بهمن نقطه سرنوشت ساز پیروزی حق بر باطل و استکبارستیزی است

یوم الله ۲۲ بهمن نقطه سرنوشت ساز پیروزی حق بر باطل و استکبارستیزی است
لرستان-مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: یوم الله ۲۲ بهمن نقطه سرنوشت ساز پیروزی حق بر باطل و نویدبخش پیروزی ملت‌ها بر حکومت‌های ظالم، دیکتاتور و وابسته به استکبار است.
قلم | qalamna.ir :

سردار سرلشکر پاسدار سید‌یحیی رحیم‌صفوی مشاور عالی مقام معظم رهبری صبح امروز در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن که در مصلی الغدیر خرم‌آباد برگزار شد اظهار داشت: حضور شما مردم مؤمن، صبور و دلاور لرستان به همراه اقیانوس خروشان مردم ایران در این شرایط خاص بیماری کرونا پشتوانه اقتدار، بالندگی، پیشرفت ایران اسلامی و امنیت پایدار کشور است.

رحیم صفوی افزود: شما مردم ولایت‌مدار و شجاع لرستانی با حضور پرشور خودتان در مصلی نماز جمعه و در سطح شهر و روستا‌ها پرچم حرکت جهادی، انقلابی و گفتمان ضد ظلم و ضد استکباری و طرفدار عدالت و آزادی را پس از ۴۲ سال همچنان برافراشته‌اید.

او عنوان کرد: یوم الله ۲۲ بهمن یادآور تجلی نور خدا بر قلب ملت بزرگ ایران بود و نقطه سرنوشت ساز پیروزی حق بر باطل و نویدبخش پیروزی ملت‌ها بر حکومت‌های ظالم، دیکتاتور و وابسته به استکبار است، این پیروزی انقلاب تقدیم به شما مردم باد.

مشاور عالی مقام معظم رهبری با بیان اینکه انقلاب اسلامی در ۳۰ سال گذشته با تولید گفتمان جدید با منظومه‌ای منطبق بر فطرت انسانی مانند ظلم ستیزی و عدالت خواهی، نقشه نظام قدرت جهانی را به چالش کشید، عنوان کرد: وجه تمایز انقلاب اسلامی شما مردم با سایر انقلاب‌ها در برخورداری از یک رهبر عادل، فقیه جامع الشرایط و برخورداری از یک سازه مستحکم اعتقاد به قرآن و سنت نبوی و علوی است که توانست تمامی نظام سلطه را به هم بریزد و سایر مکاتب سیاسی، کمونیستی و سرمایه داری را با چالش مواجه سازد.

سرلشکر صفوی تصریح کرد:  انقلاب اسلامی توانست تبلور راه جدیدی را برای پیروزی ملت‌ها و ساختن نظام‌های مردم پایه براساس اراده ملت‌ها در جهان رقم بزند؛ ظرفیت سازی انقلاب اسلامی در تشکیل دولت اسلامی، قوای سه گانه، قوای مسلح و ارائه خدمات و توسعه زیرساخت‌ها در عرصه‌های پیشرفت و آبادانی کشور و خدمت‌رسانی به مردم سراسر کشور با ۲۰۰ سال گذشته قابل قیاس نیست.

او بیان کرد: من به عنوان یک دانشجوی قبل از انقلابی که متناسب با رشته‌ام به سراسر کشور سفر می‌کردم و بعد از انقلاب هم از استان‌های مختلفی بازدید داشته‌ام اعلام می‌کنم که خدماتی که در این ۴۲ سال انجام شده بسیار بالاست البته مشکلات هم داریم؛ به هر حال ما قبل از انقلاب یک جمعیت ۳۶ میلیونی بودیم اکنون در حال نزدیک شدن به مرز ۸۶ میلیونی هستیم.

مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت: این خدمات نظام جمهوری اسلامی سبب سرافرازی و افتخار ایران و ایرانی شده است و امروز ملت‌ها و کشورهای دنیا به ویژه ملت‌های اسلامی، ایران را الگوی پیشرفت و مقاومت خود در مقابل سلطه بیگانگان می‌دانند.

صفوی با بیان اینکه موضوع اصلی سخن ما مربوط به فرصت‌ها و چالش‌های پیش‌رو در گام دوم انقلاب اسلامی است، افزود: واقعیت این است که ما در آغاز قرن پانزدهم هجری شمسی که از سال ۱۴۰۰ شروع می‌شود در جهانی زندگی می‌کنیم که بنیادی‌ترین اصل آن، عامل زمان، حرکت و فناوری‌های بسیار پیشرفته جدید و شگفتی ساز است.

او عنوان کرد: به منظور استفاده از فرصت‌ها و جلوگیری از چالش‌ها باید بر سه مفهوم اساسی تمرکز کنیم، نخست شناخت روندها، دوم شناخت رویدادها در سه سطح منطقه‌ای، ملی و جهانی و سوم متناسب با این روندها و رویدادها راهبردها و برنامه‌های کلان کشور را تنظیم کنیم؛ به نظر می‌رسد روندها و رویدادهای منطقه‌ای و جهانی در ۴۰ سال گذشته در مناسبات قدرت سیاست و فرهنگ به فضل الهی و برکات چهارده معصوم (ع) و رهبری‌های خردمندانه امام عظیم الشان و رهبر عزیزمان و حضور مردم در همه صحنه‌ها در حال طی شدن است.

مشاور عالی مقام معظم رهبری با بیان اینکه قدرت آمریکایی‌ها دچار اضمحلال و سیاست آنها نخ نما شده است، تصریح کرد: آمریکایی‌ها با شکست استراتژیکی که در افغانستان و عراق خوردند پس از ۲۰ سال نتوانستند به اهدافشان برسند؛ در حالی که بیش از هفت تریلیون دلار هزینه کردند و بالای سه هزار کشته و زخمی دادند ولی در این روند ۲۰ ساله فرصت خوبی برای چینی‌ها، روسیه و ایران حاصل شد.

سرلشکر صفوی بیان کرد: پس از فروپاشی نظام دو قطبی قدرت در جهان، در معادله قدرت نظامی رقابت اصلی آمریکایی‌ها با چینی‌ها و روس‌ها بود که دیدیم چینی‌ها از نظر اقتصادی و روس‌ها از نظر نظامی پیشرفت کردند و ایران نیز قدرت سیاسی، عمق بخشی سیاسی، فرهنگی و امنیتی خودشان را از دریای خزر تا مدیترانه امتداد داده است.

  • خبرنگار ح.خادمی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.