stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
  • کد خبر : 239169
  • 23 بهمن 1399 - 13:46
1
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر اصفهان خبر داد:

رد ادعا منتسب کردن برخی شبکه های اجتماعی به ستاد احیای امر به معروف

رد ادعا منتسب کردن برخی شبکه های اجتماعی به ستاد احیای امر به معروف
اصفهان_ دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر اصفهان از رد این ادعا که در برخی از شبکه‌های اجتماعی این افراد را منتسب به ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر اصفهان عنوان کردند، گفت: این شایعات به هیچ وجه صحت ندارد.
قلم | qalamna.ir :

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد عبداللهی‌نژاد روز پنجشنبه در واکنش به توهین معدودی از موتورسوران در آیین ۲۲ بهمن اصفهان به رییس‌جمهوری افزود: لازم است با عوامل این رفتار توهین‌آمیز به‌ویژه فرد یا افرادی که مسبب این اتفاق شدند، برخورد شود.

وی با رد این ادعا که در برخی از شبکه‌های اجتماعی این افراد را منتسب به ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر اصفهان عنوان کردند، گفت: این شایعات به هیچ وجه صحت ندارد.

 دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر اصفهان با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب و تاکید بر اینکه فضای توهین در جامعه باید جمع شود، افزود:  اگر باب توهین به یک جناح باز باشد جناح مقابل آن رفتار را تکرار می‌کند که شایسته این نظام نیست.

وی با اشاره به راهپیمایی عظیم روز گذشته در کشور و استان با حضور پرشور مردم، گفت: اگر با افرادی که مرتکب این رفتار ناشایست شدند برخورد نشود عظمت راهپیمایی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

حجت‌الاسلام عبداالهی‌نژاد افزود: نقد و انتقاد  در جامعه نباید به شیوه توهین و فحاشی صورت گیرد و نیاز است علت بروز این رفتارها به ویژه در آستانه انتخابات شناسایی و اصلاح شود.

وی تصریح کرد: در این راستا امروز از سوی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان، نامه‌ای به دادستان اصفهان برای شناسایی مسببان و برخورد با آنها تهیه و ارسال می‌شود.

چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به خاطر شیوع ویروس کرونا به صورت خودرویی، موتوری و مجازی در کشور و این استان برگزار شد.

 
هشتگ: , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.